Kampanja koja progovara o problemu alkoholizma kod mlađe populacije - 'Tko pije, taj plaća' nastala u kreativnoj radionici Bruketa&Žinić&Greya, osvojila je nagradu njujorškog izdavača Graphis koji svake godine dodjeljuje priznanje iznimnim radovima iz svijeta dizajna, oglašavanja, fotografije i ilustracije. U nekonvencionalnoj kampanji koja je 2019. hakirala natjecanje Supertalent Nove TV, sudjelovao je srednjoškolski zbor Bonar i Hrvatski zavod za javno zdravstvo koji su publici odlučili poslati važnu poruku o štetnosti alkohola.
Jaka konkurencija
Naime, u samom finalu natjecanja bend Bonar je, publiku, ali i žiri, iznenadio promijenjenim stihovima pjesme Opijum, grupe Magazin te zapjevao o tragičnim posljedicama koje konzumacija alkohola može ostaviti na mlade.
Kako je agencija objavila na svom blogu, u snažnoj konkurenciji ABC-a, Netflixa, FOX-a i Amazon Primea na godišnjem natjecanju za oglašavanje Graphisa, ta je kampanja osvojila srebrnu nagradu. Svi nagrađeni moći će se pronaći i u knjizi Graphis Advertising Annual 2022 koja bi trebala izaći u siječnju, a već sada se može naručiti na službenim stranicama Graphisa.
Osim srebra za oglašavanje, agencija Bruketa&Žinić&Grey osvojila je i priznanje (Merit) na Graphisovom godišnjem natjecanju za dizajn i to za vizualni identitet Maslina Resorta na otoku Hvaru.