Prilikom otvaranja, Alida Ralić predstavila je aktivnosti kompanije u području održivosti, podsjetivši da je Air France-KLM već 15 godina u prve tri aviokompanije na Dow Jones indeksu održivosti. Do ove potvrde svojih napora u tom smislu kompanija je došla nizom inicijativa, objasnila je Ralić, poput korištenja biogoriva, recikliranja svih uniformi pilota i osoblja nakon odluke o promjeni uniformi, korištenja bočica vode od reciklirane plastike i fair-trade kave na letovima te digitalizacije u svrhu smanjenja korištena papira.
- Posebno je zanimljivo u tom kontekstu otvaranje prve i jedine tvornice koja ostatke jestivog ulja prerađuje u gorivo za zrakoplove. Kompanija održivost gradi fokusom na biogorivo, obnovu flote, električni pogon i optimizaciju ruta i redova letenja, zaključila je Ralić.
Nakon nje, prisutnima se obratio autor fotografija koji je ukratko objasnio kako bira destinacije za svoje putopise i ispričao neke zanimljive anegdote sa svojih putešestvija. Upitan ima li neki konačni cilj ili viziju, odgovorio je da nema, ali da želi ostaviti trag i naći odgovore na neka pitanja.