Billie Eilish, 19-godišnja glazbenica i kantautorica, bez sumnje je jedna od najutjecajnijih medijskih zvijezda, ikona generacije Z, ali i nemalog broja milenijaca. Osim u glazbenoj industriji (njen drugi studijski album, Happier Than Ever, dospio je na prvo mjesto Billboard 200), Billie rastura i u virtualnom svijetu: na Instagramu je prati 94,2 milijuna pratitelja, a na TikToku 35 milijuna. Ovog je tjedna najavila lansiranje svog prvog proizvoda: parfema jednostavnog imena Eilish.
Iako na ovaj potez možemo gledati iz čisto poduzetničkog rakursa – pjevačica ima sjajan doseg, pa tako i komercijalnu moć, na parfem Billie Eilish publika će gledati na drugačiji način nego na hrpu drugih selebriti mirisa koji su preplavili tržište. Naime, Eilish utjelovljava vrijednosti jedne čitave generacije; kupci ne žele samo mirisati kao ona nego biti ona. Zapravo, makne li se sa strane planetarna popularnost i nevjerojatni glazbeni talent, oni doista vjeruju da jesu Billie Eilish.
Ćudljiva i beskompromisna
Ta mlada zvijezda posljednjih mjeseci privlači pozornost medija svojim izjavama koji se ne tiču glazbene industrije već čitavog društva, a posebno je artikulirana kad je riječ o pravima na slobodu, u najširem smislu. Tako je, primjerice, na nedavno koncertu govorila u 'usranom' teksaškom zakonu koji brani abortus. Zbog toga je, u znak protesta, umalo otkazala koncert u Austinu, ali brzo shvatila da to ne želi napraviti svojoj publici koja je žrtva sustava. Potom je dignula srenji prst u zrak i pozvala publiku da s njom urla: 'Moje tijelo, moj j***ni izbor!'. Kako je magazinu Glossy izjavila Alison Bringé, CMO u Launchmetricsu, Billie Eilish je glas jedne generacije; ona je opuštena, ćudljiva i beskompromisna, potpuna suprotnost većine popularnih lica današnjice.
– Njena ranjivost i sposobnost da se s njom poistovjete, razlog su zbog kojeg publika ima osjećaj da su i oni dio njenog putovanja. Upravo su zato toliko uzbuđeni zbog lansiranja parfema u čiji su brending utkane njene osobne vrijednosti. Dijeljenjem mirisa sa svojom bazom fanova, ona nudi posebno, senzorno iskustvo; on postaje još jedan način na koji se mogu povezati sa svojim uzorom – kazala je Bringé.
Tijelo kao inspiracija
Nakon što je u uskom korzetu i donjem rublju pozirala za magazin Vogue, Eilish se našla u situaciji da mora braniti pravo da sa svojim tijelom radi što hoće, jer je dio fanova, naviknut na njene široke majice i hlače, kritizirao novi 'look'. Upravo je zbog toga bočica parfema u obliku ženskog torza (slično mirisima Gaultiera i Kim Kardashian), omiljenih dijelova tijela Billie Eilish – prsa, vrata i ključnih kostiju.
Miris je pak, uz pomoć glazbenice, kreirala kompanija Parlux koja u svom portfelju drži i parfeme zvijezda Jason Wua i Paris Hilton. U njemu dominira nota vanilije, ambera i kakaa te je, kako je Eilish rekla medijima, seksi i udoban, 'kao da je Božić, a vi sklupčani pod dekicom'. Parfem na tržište stiže u studenom, a prodavat će se putem stranice Billieelishfragrances.com.