Lidertrend
StoryEditor

Vagina ne treba mirisati na pina coladu, poručuje kompanija Love Wellness

05. Studeni 2021.
Cilj kampanje ‘Scent by You‘ brenda Love Wellness je pokazati ženama da nemaju nikakvog razloga sramiti se i biti nesigurne u vezi svoje vagine/vulve

Budući da posluju u eri u kojoj potrošači traže da dokažu svoju svrhu koja nadilazi puko zbrajanje prihoda, brendovi sve češće ulaze u ulogu onih koji progovaraju u ime svojih kupaca, pomažu im da se riješe srama, predrasuda, krivih uvjerenja i žive slobodan život po svom ćeifu, sretni točno takvi kakvi jesu. No, ono što je posebno zanimljivo (i značajno) jest što posljednjih mjeseci postaju sve glasniji kad je u pitanju – vaginalno područje.

Recimo, Gillette je sa svojim Venusom skladao odu pubičnim dlakama naglašavajući da je to dlaka k'o svaka druga, brend Annovera je u svojoj kampanji pozvao potrošače da prestanu koristiti deminutive i metafore i 'onu stvar' nazovu pravim imenom – vagina, a Essity lansirao provokativnu kampanju Viva la Vulva. Kompanija koja posluje u industriji osobne njege, Love Wellness, posljednja je u nizu onih koje su se odlučile usredotočiti na vaginu/vulvu i to točno onakvu kakva ona jest. I ne, ne miriše na cvijeće.

Prirodan miris

U sklopu svoje najnovije kampanje 'Scent by You' objavili su 'Public Cervix Announcement' ili, u slobodno prijevodu, javno priopćenje cerviksa u kojem objašnjavaju da je pina colada koktel, a ne nešto na što trebate mirisati; cupcake od vanilije desert, a ne nešto na što trebate mirisati, a san ivanjske noći književno djelo, a ne nešto na što treba mirisati vaša vagina. Cilj im je poručiti svim ženama da nema razloga sramiti se i/ili biti nesigurne u vezi svog vaginalnog područja, posebno njegovog prirodnog, 'tjelesnog' mirisa. Umjesto da po trgovinama traže gelove i sapune za osobnu njegu koji mirišu na cvijeće i proljeće, trebali bi se usredotočiti na kvalitetu tih proizvoda, njihovu Ph vrijednost, sastav i, po mogućnosti, birati s neutralnim mirisom ili one koji su potpuno fragrance-free.

– Nedostaje iskrenih i otvorenih razgovora u vezi brige o vaginalnom području. Do žena dolazi niz dezinformacija zbog čega se one osjećaju posramljeno u vezi svojih vagina i vulvi. Edukacija i proizvodima koji dosta rade temelji su našeg brenda, a nadamo se da ćemo ovom kampanjom pomoći u skidanju stigme u vezi njege tog dijela tijela i pokazati im da je sve u redu s njihovim vulvama – poručila je priopćenju izvršna direktorica i osnivačica Lauren Bosworth, Love Wellness.

22. studeni 2024 14:47