U srijedu, 2. lipnja 2021. godine na platformi ZOOM izlaganjem najboljih studentskih projekata završena je suradnja između nove osječke igraonice Astro Garden i Ekonomskog fakulteta u Osijeku, piše na stranicama Ekonomskog fakulteta u Osijeku.
Katedra za marketing na Ekonomskom fakultetu u Osijeku već dugi niz godina uspješno surađuje s brojnim poslovnim subjektima iz Republike Hrvatske. Primarni cilj suradnje je da studenti primjene svoja stečena znanja u praktičnom dijelu. Svaki projekt započinje idejom i željom za promjenom ili stvaranjem nečeg novog pa tako i ovaj projekt koji je pokrenula izv.prof.dr.sc. Helena Štimac na kolegiju Marketinško planiranje s poslovnim subjektom Astro Garden.
„Rad sa studentima je u današnje vrijeme prilično izazovan s obzirom na cjelokupno okruženje u kojem se nalazimo. Povezivanje s praksom je nužno jer kroz takve projekte studenti dobiju približan osjećaj kako je na tržištu rada. Izrada kvalitetnog marketing plana nije jednostavno i zahtjeva puno istraživanja, analize, kreative i zajedničkog rada. Ovakve suradnje su izvrsne, kako za studente tako i za poslovne subjekte s kojima surađujemo.“ – Helena Štimac, izvanredna profesorica Katedre za Marketing Ekonomskog fakulteta u Osijeku
Astro Garden osnovan je s prvotnom idejom – povezati nepovezivo. Tema igraonice je Svemir, a igraonica je opremljena vrhunskim, suvremenim i potpuno sigurnim komponentama. Kapacitet igraonice je preko 100 djece u istom trenutku uz mogućnost proslave dječjih rođendana.
„Ideja se rodila u samom prostoru u želji da se najatraktivniji gradski prostor učini zanimljivim za sve građane. Astro Garden će omogućiti roditeljima da u miru provedu kvalitetno vrijeme, dok im se djeca zabavljaju i uče u potpuno sigurnom okruženju.
Astro Garden će uz najsuvremeniju igraonicu najmlađima ponuditi i mogućnost proslave rođendana kao i brojne edukativne radionice. Zabava za cijelu obitelj naša je nit vodilja.“ – Dino Homan – začetnik ideje Astro Gardena
Suradnja je započela u veljači 2021. godine, kada su poslovni klijenti Karla Bogdan i Dino Homan studentima 1. godine diplomskog studija, smjer Marketing, predstavili sadržaj i plan projekta Astro Garden. Na marketinškom planu radilo se gotovo puna 3. mjeseca.
- U projekt smo htjeli uključiti što više mladih ljudi pa se suradnja sa studentima činila kao izvrsna ideja. Studenti Ekonomskog fakulteta u Osijeku ispunili su sva naša očekivanja. Njihove radove, skupa sa nebrojeno puno ideja, definitivno ćemo primijeniti u daljnjem poslovanju. Ovim putem im se želimo zahvaliti na njihovom trudu da svi zajedno ovaj projekt učinimo najboljim za sve građane – Dino Homan, začetnik ideje Astro Gardena
Suradnja je završila na obostrano zadovoljstvo. Od ukupno 12 timova koji su sudjelovali u ovom projektu pobjednički tim je pokazao sve svoje kvalitete tijekom pisanja samog rada. Rad je kompletan, realno izveden i primjenjiv s puno raznih ideja, prijedloga i strategija kako uspješno promovirati igraonicu Astro Garden. Članovi pobjedničkog tima su Karla Jurendić, Marija Klen, Patricia Kovačević, Mia Pavošević i Ana Vučković.
- Prvenstveno se želim zahvaliti izv.prof.dr.sc. Heleni Štimac što nam je kroz svoj kolegij omogućila rad na konkretnom primjeru, odnosno suradnju s Astro Gardenom. Smatram da je od velike važnosti raditi na konkretnim i stvarnim projektima jer se tim putem bolje stječe znanje i gradi iskustvo za buduće izazove. Naravno, isto tako se želim zahvaliti i poduzeću Astro Garden što su nam pružili svoje povjerenje i podijelili s nama razne informacije kako bi što bolje realizirati projektni zadatak. Na kraju krajeva i što su vjerovali da smo sposobni odraditi ovako bitnu stavku za njihovo poslovanje. Iznimna mi je čast što sam protekla tri mjeseca bila dio tima u kojemu je svaki član dao svoj maksimum. Mišljenja sam kako smo kroz ovaj projekt postigli znanja i vještine koje će nam itekako poslužiti u daljnjem razvoju i zaposlenju. Također, ovim putem želim poručiti svim studentima da budu što aktivniji oko ovakvih projekata i zadatka jer se trud zaista isplati – Marija Klen, studentica 1. godine diplomskog studija, smjer Marketing
- Zahvalna sam na prilici koju nam je pružila izv.prof.dr.sc. Helena Štimac. Posljednjih mjeseci smo moj tim i ja osmišljavali marketing plan za Astro Garden te smo ga nadopunjavali istraživanjima, idejama i analizama. Ovo iskustvo nam je pomoglo u izražavanju kreativnosti, snalažljivosti te smo povezali teorijsko znanje i primijenili ga u praktičnom dijelu. Sretne smo što smo pobijedile jer smo od početka imale veliku motivaciju u timu, a i time smo dokazale same sebi da se upornost, trud i rad na kraju uvijek isplate – Karla Jurendić, studentica 1. godine diplomskog studija, smjer Marketing
Uz najbolji tim istaknuo se još jedan tim koji je također prikazao kreativne ideje kroz svoj rad ali i svoje prezentacijske vještine čime je osvojio sve prisutne. Članovi tog tima su Dino Čuić, Tomislav Džunja, Marija Jurić, Jelena Stjepanović i Lucija Živković.
- Za sve nas ovo je jedno posebno iskustvo. Sretni smo i zahvalni što smo imali priliku sudjelovati u ovakvom projektu. Sam projekt naučio nas je kako teorijsko znanje primijeniti u praktično i to će nam biti od velike pomoći u budućnosti kada izađemo na tržište rada. U projekt smo uložili puno energije i vremena što je u nekim trenucima znalo biti iscrpljujuće uz sve ostale fakultetske obaveze, no pokazalo se da se itekako isplatilo. Ova pobjeda je dokaz da se svaki trud i svi uloženi napori, ipak na kraju isplate i da je sve moguće ukoliko to jako želiš. Zahvaljujem se profesorici Štimac i poslovnom subjektu Astro Garden na pruženoj prilici koji su prepoznali naš trud i rad – Lucija Živković, studentica 1. godine diplomskog studija, smjer Marketing
Kroz pročitane i proučene marketinške planove Astro Garden je bogatiji za mnoštvo inovativnih i zanimljivih ideja koje će im izuzetno pomoći u daljnjem razvoju, dok su studenti pokazali svoju proaktivnost, kreativnost i inovativnost što je ključno za svaki projekt kako bi se osigurala njegova uspješnost. Studentima su dodijeljene potvrde za najbolji marketinški plan te novčane nagrade.
Ovo je bila još jedna u nizu uspješnih suradnji Katedre za marketing na Ekonomskom fakultetu u Osijeku i poslovnih subjekata u Republici Hrvatskoj te su studenti stekli nova znanja i vještine i jedno potpuno novo, posebno iskustvo tijekom studiranja.