Kako gledate na 2019. godinu sada kada je ona na svom izmaku?
Radoslav: Izuzetno sam sretan i ponosan na naš tim i na sve što smo uspjeli postići tijekom ove godine – posljednje u ovom desetljeću, a ususret 2020. odlučili smo da je sada pravo vrijeme analizirati naučeno kao i dosadašnjeg pozicioniranja na tržištu, pripremajući se tako za budućnost s jednim i za nas najvažnijim ciljem – da pomognemo našim klijentima u njihovom rastu i digitalnoj transformaciji tako što ćemo biti vođeni idejama, pogonjeni podacima i tehnologijom. Da bismo sve to postigli, morali smo se transformirati iz odvojenih silosa u integrirani sistem. Zato smo integrirali timove naših agencija bez gubitka identiteta i interne optimizacije kako bismo maksimizirali isporuku prema našim klijentima.
Iskoristivši puni potencijal svih agencija Dentsu grupacije, uspjeli smo aktivirati naš operativni model u Hrvatskoj, jačajući mogućnosti medijskih agencija Carat, Vizeum i Dentsu X, uspješno lansirajući usluge MKTG i John Brown Media, ulazeći u poslovno polje CRM-a s Isobarom i vodećim digitalnim, programatskim i podatkovnim praksama s iProspectom i Dentsu Data Labs.Vjeko: 2019. godina nastavila je trend tržišnih promjena, koje iz godine u godinu postaju sve kompleksnije i značajnije. Jako sam zadovoljan s godinom iza nas – sve izazove smo svladali na vrlo visokoj razini, ostvarili nova partnerstva i suradnje. Najbitnije – uspješno smo se transformirali u integrirani sistem koji rješava izazove naših klijenata na drugačiji, bolji način. Nove divizije koje smo lansirali ove godine pokazatelj su našeg poznavanja tržišnih trendova, ali i postavljanja novih trendova, pogotovo u segmentu sadržaja i automatizacije marketinga. Međutim, najbolje tek dolazi.
Što očekujete od 2020. godine?
Radoslav: Očekujem da sve naše agencije budu u potpunosti integrirane oko potreba naših klijenata, s jednim Dentsu timom, vođenim ambicijom za postizanje održivog rasta poslovanja. Uz sve promjene napravljene u 2019. godini, dobro smo opremljeni i spremni donositi smislene i strateški učinkovite marketinške odluke. Siguran sam da ćemo i dalje osvajati, zadržavati i rasti, razvijajući naše poslovanje prema usredotočenoj prema klijentima. Samo razvijanjem sebe možemo pomoći našim klijentima da učine isto. Nadam se da će nam se sve više klijenata pridružiti ovom fantastičnom putovanju.
Vjeko: Očekivanja su vrlo visoka – ali opravdana. Integrirani sistem koji smo stvorili jedinstven je na hrvatskom tržištu i našim klijentima donosi značajno unapređenje poslovnog rezultata. Vjerujem da će tržište to prepoznati. Novi trendovi donijet će i nove promjene, pogotovo u digitalnom ekosustavu koji više nije izoliran nego sada uključuje i OOH, TV, radio... Radujemo se promjenama, vjerujem da smo najspremniji za nositi se s njima – a planiramo i dodatno izazvati tržište kao i posljednjih godina, s novim uslugama koje ćemo lansirati u idućoj godini.Dentsu planovi za novo desetljeće?
Radoslav: Iskorištavanje prednosti nove marketinške stvarnosti, poboljšanje kvalitete i transparentnosti i stvaranje vrijednosti za naše klijente. Mi smo Dentsu i to je u našem DNK-u - da stalno inoviramo način na koji se grade brandovi.
Vjeko: Nastavljamo istim smjerom, ali još bržim tempom. Dinamiku postavljamo mi, zajedno s još nekolicinom (snažnih) inovativnih igrača na tržištu – radujemo se suradnji s njima na novim projektima, kao i nastavku kreiranja boljih rješenja za poslovne probleme naših klijenata.
Vaša želja za Dentsu Hrvatska
Radoslav: Ostanite cool i jaki! Neka svaki član našeg sjajnog tima Dentsu Hrvatska ima više svega što poželi! Mogu obećati da ćemo i dalje ulagati u svakog člana tima, educirati ih i pripremati za suočavanje sa svim izazovima naših klijenata.
Vjeko: Zajedno ćemo stvarati i predvoditi nove trendove na tržištu, pronalaziti nova rješenja za sve izazove naših klijenata. Nastavljamo biti izazivač kroz stavljanje fokusa na poslovne rezultate naših klijenata, drugačiji pristup i inovaciju – kroz vrhunski timski rad!