Agencija Grayling osvojila je nagradu u kategoriji Large Consultancy na European Excellence Awards 2021. Uz ovu glavnu nagradu Grayling je osvojio nagrade u još četiri kategorije za najbolje kampanje u različitim sektorima.
Ove nagrade predstavljaju vrhunac uspješne 2021. godine za Grayling diljem Europe. Unatoč izazovima uzrokovanim pandemijom, Grayling je ostvario dvoznamenkasti rast prihoda na cijelom kontinentu. Rast je temeljen na strategiji koja je potaknula veću integraciju i suradnju među svim europskim uredima. U prošloj godini Grayling se usredotočio na sofisticirane usluge, kao što su strateško savjetovanje i Public Affairs, nastavljajući s predanošću pružanja najviše kvalitete usluga klijentima.
– Oduševljeni smo osvajanjem nagrade u kategoriji Large Consultancy na European Excellence Awards. Uz dodatne četiri pobjede za izvanredne kampanje za klijente, ovi nevjerojatni rezultati dokaz su predanosti i napornog rada naših kolega diljem Europe. Iznimno sam ponosna što je i regija Jugoistočne Europe dio ove uspješne priče – izjavila je Nataša Trslić Štambak, regionalna direktorica Graylinga za regiju Jugoistočne Europe.
European Excellence Award popis nagrada za Grayling:
- Large Agency of the Year kategorija – Grayling je osvojio prestižnu nagradu u kategoriji Large Agency of the year u godini u kojoj je zabilježen rast u svim našim europskim timovima, kako u prihodima tako i po broju zaposlenika te nizu novih klijenata.
- Food & Beverage – Grayling UK dobio je nagradu za suradnju s brendom Good Catch with OurWay na kampanjom koju je Ad Week opisao kao 'promotivno zlato'.
- NGOs & Associations – tim Graylinga u Rusiji završio je izvrsnu godinu nagradom za kampanju No more Chemistry with Chemo za Social Partnership Development fond. Kampanja se bavila pitanjem socijalne izolacije žena oboljelih od raka u Rusiji.
- Benelux & Francuska – Grayling France dobio je priznanje za rad s klijentom Badoo u regionalnoj kategoriji Benelux & France. Kampanja pod nazivom Yes to Real Encounters, Yes to Beautiful Encounters bavila se problematikom mikro-agresija u procesu romantičnog upoznavanja i uključivala je produkciju kratkog filma kako bi se podigla svijest i educirala javnost o toj problematici.
- Njemačka, Švicarska i Austrija – tim Grayling u Austriji dobitnik je u regionalnoj kategoriji Njemačka, Austrija i Švicarska za svoju kampanju Raising Worldwide Awareness about Old Age Poverty. Ova kampanja provedena je sa Vollpension Generationencaféom i imala je cilj podići svijest o starosnom siromaštvu i izolaciji uzrokovanoj koronom za starije građane diljem svijeta.