Ukratko
StoryEditor

HAAN – od osvajanja tržišta dezinficijensima za ruke do vodećeg brenda za osobnu njegu

21. Veljača 2022.

Tvrtka HAAN shvatila je 2021. godine da je stiglo pravo vrijeme za postupno pretvaranje brenda orijentiranoga na dezinficijense za ruke u brend usredotočen na osobnu njegu. Počela je lansirati higijenske proizvode uz održavanje vrijednosti koje su je dovele na taj put.

Održiva njega i ljepota

Održivost i dizajn poslužili su za postavljanje temelja novom konceptu u načinu rada i poimanju svijeta ljepote. Prva na tom putu bila je kolekcija krema za ruke koje su, kao i njihov 'stariji brat' dezinficijens, punjive (riječ je o prvoj punjivoj kremi na svijetu). Slijedio je niz prirodnih i punjivih pasta za zube, a uskoro i kolekcija punjivih dizajnerskih sapuna za ruke.

Pristupačno i luksuzno

Upravo ta strategija raznolikosti omogućuje tvrtki HAAN da ojača poziciju vodećeg brenda u industriji osobne njege na nacionalnoj i međunarodnoj razini usredotočujući se na ponudu pristupačnih, a istodobno luksuznih proizvoda za osobnu njegu.

Distribucija, maloprodaja, veleprodaja: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite..

W: ready4haan.hr, @ready4haan_hr, @haanhrvatska

22. studeni 2024 14:36