Razumijevanje stvarnih želja kupaca presudno je za stvaranje veze i održavanje dobrih odnosa na relaciji kupac – brand. Zahvaljujući dostupnosti informacija i usvajanju novih tehnologija, kupci danas konstantno eksperimentiraju s načinom na koji otkrivaju i konzumiraju proizvode te komuniciraju s brandom. Njihova očekivanja su visoka pa više nije dovoljno nuditi samo proizvod ili uslugu već je vrhunsko korisničko iskustvo ono što je ključno kako u privlačenju tako i u zadržavanju kupaca. Osobna i autentična iskustva poticat će kupce na jači angažman, a posljedično i na veću potrošnju.
Strategija pristupa kupcu putem svih dodirnih točaka i kanala pomaže brandovima pri oblikovanju 360° pogleda na njihove kupce. Brandovi koji dosljedno prikupljaju podatke o svojim potrošačima na svim kanalima i platformama uz analizu podataka te obogaćivanjem istih korištenjem umjetne inteligencije mogu predvidjeti buduća ponašanja kupaca i stvoriti relevantna marketinška iskustva usklađena sa željama i potrebama svojih kupaca. Kako konkurencija i dalje raste, uspješni će biti oni brandovi koji znaju tko su im kupci te su ih sposobni neometano uključiti na sve kanale kako bi im pružili jedinstveno i nezaboravno korisničko iskustvo.
CX Leader Circle ekskluzivna je konferencija koja služi kao platforma za diskusiju o posljednjim trendovima u upravljanju korisničkim iskustvom te njihovom utjecaju na razvoj poslovanja, a održava se u Austriji, Češkoj, Mađarskoj, Bosni i Hercegovini, Srbiji, Sloveniji i Hrvatskoj.
Još jedna u nizu konferencija u organizaciji tvrtke Oracle održana je u hotelu Esplanade Zagreb početkom ožujka, a ovoga je puta okupila tržišne influencere i predstavnike velikih kompanija kojima je primarni zadatak briga o korisničkom iskustvu.
Konferenciju je otvorila Patrycja Buks, Oracle voditeljica razvoja prodaje, koja je u kratkom uvodnom govoru istaknula glavne benefite CX Leader Circle konferencija kao i softverskih rješenja koje Oracle nudi.
Experience economy pojam je koji se danas sve više koristi, a ukazuje na važnost pružanja iskustva visoke vrijednosti za krajnjeg kupca i isticanje kako je prošlo vrijeme kada je bilo dovoljno samo nuditi proizvod ili uslugu.
Muhamed Hadžić, voditelj razvoja poslovanja u tvrtki Oracle, u svojem je predavanju govorio o važnosti prepoznavanja mikro trenutaka tijekom cijelog korisničkog putovanja; prepoznavanju signala iz okoline, pravovremenoj reakciji i personalizaciji proizvoda ili usluga odnosno prilagođavanju potrebama krajnjeg korisnika. Osnova svakog dobrog poslovnog modela su zasigurno kvalitetno sortirani i relevantni podaci, koji uz korištenje umjetne inteligencije i kvalitetnih analitičkih alata omogućavaju kreiranje personaliziranih iskustava za kupca, a to je upravo ono što Oracle nudi svojim klijentima.
Luka Baranović, direktor tvrtke humanact, održao je predavanje s naglaskom na važnost strateškog dizajna usluga te njihovu integraciju unutar velikih poslovnih sustava: kako razmišljati kroz usluge, kako pristupati dizajnu drugačije, kako stvoriti iskustvo i tako graditi dobro organizirani poslovni model u skladu s brandom i očekivanjima korisnika.
Konferenciju je presjekom cijelog nepredvidivog korisničkog putovanja i isticanjem njegovih ključnih točaka zaključila Anamarija Mlinarić, Oracle prodajna zastupnica za Adriatic regiju, a Damir Antunović, konzultant iz tvrtke Osir-Erpis sudionicima je demonstrirao kako povećati efikasnost prodajnih zastupnika korištenjem Oracle Sales Cloud rješenja.
Oracle poslovna rješenja omogućuju tvrtkama da iskoriste kontekst korisničkih podataka u realnom vremenu kako bi ponudili visoko personalizirano iskustvo u svakoj interakciji: od prvog susreta kupca i branda preko optimiziranog procesa kupovine do isporuke vrhunske usluge.
Više o Oracle CX uslugama u oblaku potražite OVDJE