Lider trend
StoryEditor

Dosad najluksuzniji Mercedesov kabriolet

12. Rujan 2015.

Kako se bliži salon u Frankfurtu, tako pljušte i noviteti u automobilskoj industriji. Jedan od većih svakako je premijerno predstavljanje S klase, ali u kabrioletskoj izvedbi. To je prvi put nakon 1971. da Mercedes ima kabriolet u najluksuznijem segmentu.

Kabriolet S-klase nastao je na osnovi S Coupea, koji se vrlo dobro prodaje na svjetskom, ali i hrvatskom tržištu. Kabrioletska izvedba ostaje s četiri prava mjesta, s time da, naravno, vozač i suvozač ipak imaju malo bolji tretman od dvojca iza sebe.

Troslojni platneni krov Mercedes je odabrao klasični platneni krov. Iako je upravo tvrtka iz Stuttgarta s modelom SLK prije petnaestak godina izmislila tvrdi preklopivi krov, čini se da je barem prema sadašnjim trendovima on vrsta u izumiranju, a u prvom je planu opet klasični filmski platneni pokrivač. U slučaju S-klase riječ je o troslojnoj izvedbi koja se spušta i podiže za samo 20 sekundi i to se može učiniti i u vožnji na brzinama do 60 km/h. Da bi se neometano uživalo u vožnji,  Mercedes za svoje najluksuznije i najskuplje vozilo nudi automatsku zaštitu od vjetra pod nazivom Aircap te sustav automatskoga grijanja u visini glave Airscarf. Obično je kod kabrioleta upitna čvrstoća karoserije jer nedostaju nosači i, naravno, krov. Kako bi se to izbjeglo, Mercedes je dodatno ojačao podvozje kabrioleta S-klase aluminijem i magnezijem.

Brzina ima cijenu Od karoserije se očekuje da bude čvrsta jer ipak mora izdržati najmanje 455 konja, koliko ima slabija izvedba S 500. Ako nekome ni to nije dovoljno, tada može odabrati i AMG izvedbu s također V8 benzinskim motorom koja razvija najveću snagu od 585 konja. S pogonom na sva četiri kotača ta raketa do stotke dolazi u 3,9 sekundi, a već je pomalo glupo pisati da je najveća brzina ograničena na 250 km/h. Kako bi se skinula blokada, treba dodatno platiti, a to je i inače poznata Mercedesova politika da sve ima svoju cijenu.

22. studeni 2024 20:21