Lider trend
StoryEditor

Započele pripreme za obnovu Dječjeg doma Zagreb u sklopu humanitarne kampanje “Reci da!”

02. Lipanj 2015.
Piše:
lider.media

Dječji dom Zagreb prvi je od četiri dječja doma u Hrvatskoj u kojemu su započele pripreme za uređenje i opremanje prostora u sklopu zajedničke humanitarne kampanje tvrtki Procter&Gamble i Lidl Hrvatska – Reci DA!

U dogovoru s ravnateljicom Dječjeg doma Antun Gustav Matoš, koji je u sastavu Dječjeg doma Zagreb, obnavljat će se prostor u kojemu borave djevojčice i kojemu je potrebna potpuna rekonstrukcija.

 Osim uređenja prostora predstavnici tvrtki P&G i Lidl Hrvatska su prilikom posjeta Domu donirali i proizvode za njegu tijela i kose, proizvode za njegu rublja te prehrambene proizvode svojih tvrtki za 47 djece. Iz Lidla je u Dom stigla zaliha mliječnih proizvoda Pilos, dok je P&G djecu, među kojima su većina tinejdžerske dobi, darivao proizvodima Gillette, Gillette Venus, Old Spice te Pantene, a za potrebe Doma su donirani proizvodi Ariel i Lenor.

Humanitarna akcija „Reci DA“ u svim trgovinama Lidla traje do kraja lipnja. Kupci se u akciju mogu uključiti kupnjom bilo kojeg proizvoda tvrtke P&G, te na taj način doprinijeti prikupljanju sredstava za uljepšavanje svakodnevice u dječjim domovima u Zagrebu, Osijeku, Puli i Splitu.

Kampanju „Reci DA!“ podržava i Ministarstvo socijalne politike i mladih koje će, zajedno s ravnateljima domova, koordinirati potrebe i uređenje domova u skladu sa sredstvima prikupljenima do kraja lipnja. U 14 dječjih domova/centara za pružanje usluga u zajednici kojima je osnivač Republika Hrvatska smješteno je 464 djece.

10. studeni 2024 07:33