Lanac supermarketa Tesco snizio je cijene ženskih jednokratnih britvica, nakon kritika javnosti da je seksistički prodavati skuplje ženske, u odnosu na muške britve.
Aktivistička udruženja u Velikoj Britaniji cijele su prošle godine nastojala ukazati na seksizam kada su u pitanju higijenske potrepštine za žene, koje su, u pravilu, znatno skuplje u odnosu na gotovo istovjetne proizvode za muškarce. Na meti kritika našlo se 4 velika lanaca supermarketa u SAD-u, a Tesco pogotovo, jer je britve za žene prodavao po dvostruko višim cijenama od onih za muškarce. Prema pisanju BBC-a, Tesco je razlike u cijenama pravdao činjenicom da prodaju znatno veće količine muških britvica, što im je, tvrde, omogućilo nešto jeftiniju cijenu za muškarce. Međutim, nakon što se za slučaj ‘seksistički skupih ženskih britvica‘ zauzela britanska parlamentarka Paula Sherriff, Tesco se javnosti obratio priopćenjem u kojem je istaknuto:
- Nakon interne provjere i konzultacije sa našim dobavljačima, postupili smo po pritužbama na razlike u cijenama naših jednokratnih britvica za muškarce i žene. Želimo učiniti ono što smatramo ispravnim prema našim kupcima - poručuju u Tesco-u.
Nedavna istraživanja pokazuju kako se ženama, u prosjeku, čak 37 posto skuplje naplaćuje kozmetika, odjeća pa čak i igračke. Udruženje Fawcett usporedilo je cijene jednokratnih britvica, pjene i kreme za brijanje i dezodoransa. Utvrdili su da u supermarketima koje su obuhvatili svojim istraživanjem doista postoje seksističke cijene, odnosno da žene istovjetne proizvode plaćaju od 22 do 56 posto više nego što plaćaju muškarci.