Još prošle godine, brojni su stručnjaci najavljivali pandemijski 'baby boom' te predviđali da će broj djece rođene u drugoj polovici 2021. premašiti broj novorođenčadi u, recimo, 2019. Trenutne studije ne otkrivaju nikakvu značajnu 'eksploziju' rađanja (iako je još prerano zaključiti da se ona neće ni dogoditi), ali svjedoče porastu brojki u industriji takozvanog 'seksualnog wellnessa'. Pojednostavljeno, ljudi koji su odlučili vrijeme kratiti u spavaćoj sobi (sami ili s partnerom), to nužno ne čine češće, ali kvalitetnije.
Benefiti seksa
Kako piše Marketing Dana Forecast, Covid-19 imao je pozitivan učinak na globalno tržište seksualnog wellnessa. Gotovo sve zemlje svijeta bilježe porast potražnje za proizvodima poput prezervativa, vibratora i inih seksualnih pomagala (igračaka). Jednim dijelom, na bolju prodaju utjecao je porast broja digitalnih šoping adresa, ali činjenica da je tijekom pandemijskih mjeseci online šoping postao posve uobičajena stvar i za one koji su preferirali fizičke trgovine.
Prema procjenama, globalno tržište seksualnog wellnessa rast će prosječnom stopom od 9,4 posto i do 2026. doseći vrijednost od 40,4 milijarde dolara. Kako napominju u svom izvješću iz Marketing Dana Forecast, taj je trend i više nego pozitivan budući da on podrazumijeva veći interes Zemljana za svojim seksualnim zdravljem, prevencijom spolnih bolesti, ali i poboljšanjem seksualnog užitka. Budući da zdrav seksualni život i odnos prema seksualnosti općenito ima svojih fizičkih, psihičkih i mentalnih 'benefita', rast industrije seksualnog wellnessa je itekako dobrodošla posebno u ova (još uvijek) pandemijska vremena kada Covid-19 ugrožava ne samo fizičko već i mentalno zdravlje.
Rastuće kategorije
Kad je riječ o pojedinim kategorijama unutar industrije, stručnjaci navode kako je, bez sumnje, najbrže rastuća kategorija seks-igračaka. Zahvaljujući inicijativama brojnih organizacija, ali i medijima te samim brendovima i sektora, polako nestaje stigma u vezi korištenja igračaka. S voljnošću kupaca da probaju vibratore, kuglice i ine igračke, raste i ponuda kompanija koje šire svoj asortiman i inoviraju ponudu. Sljedeća kategorija po brzini rasta je ona lubrikanata.
Osim spomenute destigmatizacije seksualnih pomagala, prodaji ove kategorije pomaže činjenica da kupcima postaje sve jasnije da lubrikanti, ne samo da mogu 'fizički' pomoći u seksualnom odnosu već što, posredno, poboljšavaju intimnost partnera. Veliki potencijal rasta imaju proizvodi za poboljšanje spolne moći i libida. Kako stoji u izvješću, nezdrav način života, stres i problemi mentalnog zdravlja značajno utječu na seksualan život, a sve više kompanija kupcima nudi proizvode i usluge kako bi poboljšali njihov seksualni život, pa tako i opću dobrobit.