Ivan Šmit, 26-godišnji direktor i suosnivač ARCH-a, agencije specijalizirane za influencer marketing, prije nekoliko je godina prepoznao priliku u industriji koja je tada bila u fazi brzog razvoja i danas je vodeća u tom segmentu. Radeći za očevu firmu s tim je pristupom ostvario sjajne rezultate, a onda se odlučio za vlastiti biznis.
U novoj epizodi Liderova podcasta, Ivan je s novinarom i voditeljem Rokom Kalafatićem podijelio svoju poduzetničku priču o tome kako je, zajedno s braćom Davorinom i Antonijem, ARCH izgradio u jednu od najutjecajnijih agencija koja danas surađuje s više od 4.000 influencera i izvozi 100 posto svojih usluga. Razgovaralo se o ključnim izazovima industrije influencer marketinga, važnosti povezivanja brendova s pravim influencerima i strategijama koje su doprinijele brzom rastu ove mlade tvrtke, ali i jednom novom pristupu poduzetništvu koji dolazi s mlađim generacijama koje drugačije gledaju na život i posao.
Osim o poslovnim uspjesima, Ivan je otkrio i osobne savjete o tome kako balansirati profesionalni i privatni život u zahtjevnom industrijskom okruženju, što za njega znače uspjeh i novac, u što ulaže zaradu te što misli o tradicionalnom pristupu edukaciji.
Ovu inspirativnu epizodu Liderova podcasta možete poslušati na našoj mrežnoj stranici i YouTube kanalu, a najzanimljivije isječke pratite na Instagramu, TikToku, YouTubeu, Facebooku i LinkedInu.
POGLEDAJTE CIJELU EPIZODU PODCASTA: