Hrvatska tech scena ima svoje pivo – radi se o inovativnom craft pivu Hack3r, svjetlom i tamnom, koje su zajednički osmislili IT tvrtka Combis i Varionica. Puštanjem tog piva na tržište nastavljena je Combisova kampanja 30SEC educiranja javnosti o cyber prijetnjama, a slogan Hac3ra glasi 'sigurno dobro pivo'.
- Combisov Hack3r dio je #GetInvolved inicijative kroz koju mijenjamo zajednicu i utječemo na društvo. Tako je Hack3r nova zvijezda 30SEC cyber security kampanje na kojoj radimo više mjeseci i educiramo javnost o online prijetnjama. Hack3r ima dvije edicije – white hat i black hat i nadamo se da će se i terminologija uhvatiti u javnosti i ljude zaintrigirati te će shvatiti da se internet sigurnost odvija kroz nadmetanje 'bijelih' i 'crnih' šešira odnosno dobrih i 'zločestih' hackera. Lansiranje Hack3ra popratit ćemo novom edukacijom o sigurnosti jer unutar ovog područja ima jako puno tema o kojima se nedovoljno zna i priča. Svima savjetujemo bez obzira jeste li u uredu ili u hladu negdje na plaži – uvijek bar jednim okom pazite i da ste online sigurni – izjavio je Goran Car, glavni direktor Combisa.
Jedan od suosnivača Varionice, Davor Simičić istaknuo je kako je do suradnje s Combisom došlo zbog želje da se kreira inovativno craft pivo s ekskluzivnim potpisom.
- Razvoj piva bio je potpuno slobodan bez ograničavajućih faktora poput cijene ili sirovine, što je stvorilo fantastično iskustvo pivarenja. Svijetlo ale pivo pravo je ljetno osvježenje u stilu američke IPA-e i kreativna je voćna 'bomba' ananasa i kokosa, dok je tamno ale pivo intrigantni kremasti stout koji osvaja kakaom, ali i trešnjama i višnjama - kaže Simičić.
Direktorica Odjela digitalnih inovacija Combisa, Maja Markulin Klarić pojasnila je kako ta tvrtka i na ovaj način želi skrenuti pozornost na online prijetnje.
- Uz pomoć imena piva želimo skrenuti pozornost na količinu online prijetnji kojima smo svi izloženi i potaknuti ljude da što je više moguće razmišljaju o potencijalnim digitalnim opasnostima - kaže Markulin Klarić.