Nakon što je zbog korona krize prošle godine bio otkazan, ove se godine ponovo održava Weekend Media Festival u Rovinju, a uz brojne teme i goste, na 14. po redu festivalu govorit će se i o utjecaju korona krize na medije.
Osim dobre zabave, program festivala će obilježiti brojni paneli, predavanja i rasprave, a ove će se godine među gostima naći i Slavoja Žižek, poznati svjetski filozof, što posebno veseli organizatore.
– Gospodina Žižeka godinama pokušavamo dovesti na Weekend i konačno smo ove godine uspjeli – rekao je Tomo Ricov, direktor Weekend Media festivala.
Među gostima festivala naći će se i njemački psihijatar Manfred Spitzer, autor bestellera 'Epidemija pametnih telefona', 'Usamljenost' i 'Digitalna demencija', koji na popularan način problematizira utjecaj tehnologije na život suvremenog čovjeka. Osim toga, iz organizacije ističu da će sigurno veliki interes izazvati i dolazak Gorana Bogdana.
WMF nameće trendove
Bogati i edukativan sadržaj festivala najavio je i Božo Skoko iz Millenium promocije, agencije partnera u organizaciji ovogodišnjeg izdanja festivala. Istaknuo je kako je Weekend Media festival potvrđuje ključnu ulogu Hrvatske u regiji kada je u pitanju nametanje trendova u komunikacijskoj industriji.
– Pripremili smo za posjetitelje sadržajan program koji s jedne strane educira i pokazuje koji su vodeći trendovi u svijetu, ali istovremeno i inspirira, otvara nove poslove i nameće trendove – objasnio je Skoko.
Ricov i Skoko su dodali kako će se na festivalu govoriti i o influencerima, renesansi PR-a, umjetnoj inteligenciji, revoluciji gaminga, ulozi festivala u brendiranju destinacija, komercijalizaciji književnosti, naplati print sadržaja, revoluciji videa, sportu kao reality showu, javnoj diplomaciji, eksploziji serija u regiji, medijskim preferencijama novih generacija i drugim zanimljivim temama.
Teme sve provokativnije
Prema prvim najavama, na festivalu se očekuje izniman odaziv ljudi ne samo iz Hrvatske, već iz cijele regije, što je za domaćine dodatan poticaj.
Zadovoljstvo zbog održavanja festivala istaknula je i Kristina Miljavac iz korporativnih komunikacija Adris grupe, s obzirom na to da je WMF bila prva takva manifestacija u Rovinju te da zajedno dijele dugu tradiciju, a i dodala je da tek kada nečeg nema shvatimo koliko nam to nedostaje.
– Dugovječnost i uspjeh WMF-a rezultat je zajedničke vizije, jedinstvenog koncepta i prekrasne lokacije, ali i napora koje smo ulagali kroz godine. Festival je rastao, program je kroz godine bio sve bogatiji, teme sve provokativnije – istaknula je Miljavac.
Osim toga, istaknula je kako će festival svakako biti značajan i za turizam grada, a Rovinj će tada svakako raditi s punim kapacitetom.
Također, uvjet za ulazak na festival će biti EU digitalna COVID potvrda, a s obzirom na to da je zabava uvijek bila sastavni dio festivala, organizatori će se potruditi da je bude maksimalno, koliko je može biti zbog situacije s pandemijom.