FSRU brod 'LNG CROATIA', prije poznat kao brod za prijevoz ukapljenog prirodnog plina 'GOLAR VIKING', 20. rujna 2020. godine napustio Kinu te krenuo prema Europi, a na Krku se očekuje 13. listopada.
Prije nego što stigne na samu lokaciju terminala, FSRU brod će prvo otići u brodogradilište Viktor Lenac gdje će se napraviti dodatna završna ispitivanja.
Početkom prosinca ove godine, a kako je i planirano, očekuje se početak svih aktivnosti povezanih s puštanjem terminala u rad, a sve kako bi terminal započeo s radom 01. siječnja 2021. godine – stoji na stranicama LNG-a.
Hrvoje Krhen, direktor LNG-a Hrvatska, tvrtke koja upravlja terminalom za ukapljeni prirodni plin (LNG) u Omišlju za Novi list je prije mjesec dana rekao kako će probni rad terminala započeti potkraj studenog ili početkom prosinca, a na LNG Croatia će prije toga, u Jadranu, biti prekrcane i prve količine ukapljenog prirodnog plina, s jednog od LNG tankera. Nakon prekrcaja, FSRU jedinica uplovit će u Omišalj, na pristanište terminala i započeti s probnim radom.
LNG Croatia je do konverzije u FSRU brod plovio pod nazivom Golar Viking, u floti kompanije Golar LNG, kao tanker za prijevoz ukapljenog prirodnog plina. Izgrađen je 2005. godine, s kapacitetom od 140.205 kubičnih metara ukapljenog prirodnog plina a kapacitet uplinjavanja ukapljenog prirodnog plina na LNG Croatia je 2,6 milijardi kubičnih metara godišnje.
Svi koji žele u živo pratiti plovidbu broda LNG Croatia to mogu učiniti na poveznici.