Hrvatska poštanska banka (HPB) i Visa, svjetski lider u digitalnom plaćanju, šire svoje partnerstvo, u sklopu kojeg će HPB cjelokupni portfelj kartica zamijeniti Visa karticama besplatno za sve svoje klijente, priopćeno je iz Banke.
Visa nudi najinovativniju, najpouzdaniju i najsigurniju mrežu plaćanja, a zamjena svih postojećih kartica Visom klijentima HPB-a će pružiti brojne pogodnosti, kao što su napredni sustav beskontaktnog plaćanja, veći prihvat na mrežnim i fizičkim prodajnim mjestima te mogućnost plaćanja putem PayPala. Svi uvjeti, pogodnosti i funkcionalnosti koje su klijenti do sada imali prenijet će se na nove Visa kartice uz dodatna poboljšanja. Također, uskoro će HPB-ovi klijenti moći koristiti svoje beskontaktne kartice za obavljanje mobilnih plaćanja.
- Širenjem suradnje između HPB-a i Vise pružit ćemo klijentima još kvalitetniju uslugu putem inovativnih digitalnih sustava plaćanja i poboljšanim funkcionalnostima kartica. Proces prelaska na Visa kartice za naše klijente bit će besplatan, brz i jednostavan, a omogućit će im brojne pogodnosti s ciljem još veće konkurentnosti na hrvatskom tržištu - izjevio je Matija Čukman, izvršni direktor Sektora direktnih kanala HPB-a.
- Počašćeni smo i ponosni što je Hrvatska poštanska banka izabrala Visu za strateškog partnera. Uvođenje Visa kartica u HPB portfelj ubrzat će usvajanje sigurnih, pouzdanih i jednostavnih načina plaćanja za potrošače, tvrtke i trgovce u Hrvatskoj. Klijenti HPB-a pridružit će se korisnicima 3,5 milijardi Visa kartica, a njihove će kartice biti prihvaćene na više od 46 milijuna trgovačkih lokacija širom svijeta - rekla je Renata Vujasinović, Country Manager Vise za Hrvatsku.
Zamjena i prelazak na Visa kartice odvijat će se besplatno tijekom 2021. i početkom 2022. godine. Kako bi klijentima olakšali prijelaz na novu karticu, PIN će ostati nepromijenjen te će vrijediti i na novoj kartici. Klijenti Hrvatske poštanske banke dobit će nove Visa kartice na svoje adrese s jasnim uputama za aktivaciju. Prelaskom na Visa kartice, HPB želi svojim klijentima pružiti još bolje iskustvo plaćanja, zaključuje se u priopćenju.