Od vremena kad smo se čudili ako bismo na ulici susreli psa u kabanici, kaputiću, s mašnicom pa i u čizmama, u međuvremenu je izmišljena i proizvedena čitava paleta novih usluga i proizvoda. Tako ljubimci idu u vrtić, školu, specijalizirane hotele, voze se taksijima, imaju vlastitu policu osiguranja, a u trendu je i povezivanje njih i vlasnika pametnim telefonima. No još uvijek se najveći novac na tržištu vrti oko hrane i veterinarskih usluga i lijekova. Nestlé, najveći proizvođač hrane na svijetu, najveći rast prodaje bilježi upravo u kategoriji hrane za kućne ljubimce. U odgovorima za Lider spomenuli su u toj kompaniji da su neka istraživanja i Anketa o osnovnim karakteristikama potrošnje unutar kućanstva iz 2017., pokazali da građani Hrvatske godišnje potroše oko šest milijardi kuna na hranu, opremu i veterinarsku skrb za kućne ljubimce, s godišnjim trendom rasta potrošnje od pet do šest posto.
U posljednje tri godine uvoz hrane za kućne ljubimce u Hrvatskoj porastao je za 20 posto i ove godine ćemo preći milijardu kuna njegove vrijednosti. U proizvodnji hrane otišlo se tako daleko, da gotovo da nema veličine, pasmine, zdravstvenog stanja životinje koja nema sebi prilagođenu ishranu. Stoga nevjerojatno zvuči da nitko od većih prehrambenih kompanija u Hrvatskoj nije razvio vlastiti brend i pokušao pratiti ovu unosnu nišu.
No za razliku od velikih, manji poduzetnici i obrtnici u Hrvatskoj iskoristili su trendove rasta ovog tržišta i pokrenuli maštovite biznise poput samouslužnih praonica za pse, raznih hotela i vrtića, proizvodnje domaćih poslastica, odjeće i dizajnerskog namještaja.