Hrvatska
StoryEditor

Liderov prilog o DOP-u: Darežljivi poslodavci i zahvalni zaposlenici produktivni su na prikladnoj distanci

02. Prosinac 2020.

Poslodavsi su shvatili da samo mentalno osnaženi zaposlenici mogu iznijeti teret koronakrize. Osim psihološkom potporom, motiviraju ih novčanim nagradama, raznim povlasticama te virtualnim druženjima, iskazujući svoju posvećenost razvoju zaposleničkog iskustva i angažmana, a i društvenu odgovornost. O darežljivim poslodavcima i zahvalnim zaposlenicima piše Kata Pranić.

Cosmin Vladimirescu, country manager Mastercarda za Hrvatsku i Rumunjsku, iskusni je menadžer srednje generacije potekao iz financijskog sektora, koordinira poslovanje tvrtke u obje zemlje, upravlja poslovnim odnosima s financijskim institucijama i ostalim tržišnim dionicima kontinuirano uvodeći različite inovacije. S njim je razgovarala Aleksandra Brzić. 

Budući da tvrtke znatno utječu na stanje u društvu ne samo svojim proizvodima, uslugama ili zaposlenjem već i radnim uvjetima, brigom o zdravlju i okolišu ili poticanjem obrazovanja, društveno odgovorno poslovanje (DOP) postaje sve važnije i neizbježno. Zašto milenijci ne žele raditi za tvrtke koje ne mare za DOP otkriva Valentina Starčević.

Mnogo hrvatskih kompanija društveno odgovorno poslovanje (DOP), a pogotovo donacije za one najpotrebitije ili za projekte koji mijenjaju društvo nabolje, smatra integralnim dijelom poslovanja. Za Atlantic Grupu, Adris, T-HT, Hrvatsku poštu, Enna grupu, Konzum, ali i druge kompanije koje nismo mogli obuhvatiti ovom pričom, donacije su obveza da se barem dio profita koji ostvaruju na domaćem tržištu vrati zajednici u kojoj posluju i čiji su dio. Tko dijeli tiho, tko glasno, a tko bi davao još više saznala je Ksenija Puškarić.

22. studeni 2024 11:04