Sad se možda čini kao daleka prošlost, ali prije svega godinu dana svjedočili smo istrebljenju dućanskih polica u potrazi za toaletnim papirom, kvascem, konzervama i ostalom 'survival kitu', u slučaju da dugoročno zaglavimo u svoja četiri zida. Svi su tada znali da je potražnja bila mahnita, ali tek sad, kad se usporede podaci 'ožujak' za lanjski 'ožujak', vidi se i kolika.
U ovom ožujku trgovci nisu prodali niti polovicu lanjskih količina toalet papira. Indeks potrošnje osnovnih prehrambenih proizvoda poput brašna, ulja, šećera i konzervi je trenutno na 60 posto lanjskih. Tako da će biti nemoguće ove godine ponoviti rast i od 150 posto u nekim kategorijama proizvoda koji je zabilježen u lanjskom ožujku i travnju.
Međutim, to zaista nikoga ne treba zabrinjavati jer su trgovci i dalje pobjednici ove pandemije, a svi aktualni trendovi o potrošnji pokazuju da se taj trend nastavlja u prva dva mjeseca ove godine. Najveći su pobjednici manji i srednji, čiji su nam vlasnici i direktori iznijeli konkretne podatke o poslovanju tijekom pandijemije.
O aktualnim trendovima u preuzimanjima i spajanjima, cjenovnoj politici trgovaca i poslovnim rezultatima regionalnih trgovačkih lanaca, pročitajte u novom tiskanom i digitalnom izdanju Lidera.