Izašlo je samostalno osmo HoReCa izdanje. Brojne su teme koje ovoga puta obrađujemo. Gosti traže doživljaje, pa kao što im ni na godišnjim odmorima nije dovoljno ponuditi samo more i sunce, tako ni za vrijeme doručka, bruncha, ručka ili večere ne očekuju samo delicije na tanjurima i čašama. Istraživanja kvalitete usluga na regionalnim tržištima posljednjih godina pokazuju da Hrvatska treba napredovati u ponudi dodatnih proizvoda, a ove je godine u toj kategoriji zabilježila čak i pad. Što je 'eatertainment' i bi li ga trebalo milom i silom ugurati u kanal HoReCa?
Veliki lanci restorana poput KFC-a na svoje su jelovnike već pustili bezmesne inačice svojih poznatih aduta i pobiru lovorike jer se i industrija fast fooda okreće tzv. plant-based namirnicama. Bilo da biraju proteinske izvore uzgojene s pomoću biljaka ili pak napravljene u laboratorijima i bez obzira na više ili prizemne razloge zbog kojeg to činili, prehrambena industrija se mijenja.
Za znalce i laike 'Lager' ispod i iznad pet posto, 'ale' ispod i iznad pet posto, 'stout' ili 'porter', integralno i voćno pojmovi su koji valjda govore dosta pivoljupcima koji su nadišli samo kategoriziranje na tamno, svijetlo, radler, craft…pivo. Istražujemo koji je glavni razlog da se pivoljupci vežu uz određenu vrstu piva.
Novi broj HoReCe možete pročitati u digitalnom i tiskanom izdanju Lidera.