Slovenci, Austrijanci, Mađari, Slovaci, Česi, Nijemci, Britanci, Rusi, čak i Bosanci ulažu u turističke kapacitete od Savudrije do Prevlake. Isplativije im je novac uložiti u apartmane u Hrvatskoj, gdje je stopa povrata ulaganja u turizmu u sadašnjim uvjetima oko šest posto, nego novac držati u bankama uz mizerne kamate, piše Ksenija Puškarić u novom broju Lidera.
TEMA BROJA: Ništa se ne može tako dobro naplatiti kao emocionalna vrijednost
Danas svi igraju na emocije. Bilo da je riječ o turizmu, marketingu bilo o prodaji, davateljima tih usluga više nije cilj samo prodati već stvoriti posebno, po mogućnosti osobno i emotivno, iskustvo koje će korisniku ili kupcu još dugo pružati osjećaj ugode. Prema većini globalnih istraživanja ključnih diferencijatora na tržištu, doživljaj će već u nekoliko idućih godina prestići brend i cijenu te postati glavni faktor u odlučivanju, predviđanja su koja donosi Jozo Knez.
INTERVJU: Predsjednica DKOM-a Maja Kuhar - Kao država imamo maćehinski pristup prema korisnicima sredstava EU
Prije dva mjeseca Maja Kuhar zasjela je na čelno mjesto Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave (DKOM). U intervjuu sa Željkom Laslavić otkriva koje su slabe točke javne nabave i koje je promjene uvela otkad je preuzela mjesto na čelu DKOM-a.
RASPRAVA: Kapitalizam i tržišna ekonomija nisu sinonimi
Tržišna ekonomija samo je ekonomski mehanizam definiran zakonom ponude i potražnje i konkurencijom, a kapitalizam podrazumijeva šire vrijednosne sustave izrasle iz bitno drugačije osnovne svrhe – stvaranja bogatstva. Više o toj temi piše Vanja Figenwald.
PROJEKTI: Deficitarna obrtnička zanimanja: Za naučnike možete dobiti pola milijuna kuna potpora
Ministarstvo gospodarstva obrtnicima i pravnim osobama sufinancirat će 80 posto troškova potrebnih za isplatu naknade za naukovanje učenika, nagrade mentoru te nabavu opreme potrebne za izvođenje naukovanja. I to sve do maksimalnog iznosa potpore od 500 tisuća kuna, istražila je Aleksandra Brzić.
RAZGOVOR: Anthony J. Evans: Dobri menadžeri znaju razliku između rezanja troškova i eliminiranja viškova
Većina je troškova u organizaciji skrivena, stoga opće rezanje znači priznanje da ih menadžer zapravo ne zna pronaći. Troškovi su odraz oskudnosti resursa i važno je pozabaviti se njima, kaže Anthony J. Evans u razgovoru s Liderovom novinarom Vanjom Figenwaldom.