Novi proizvod tvrtke Ferrodus iz Bjelovara, koja proizvodi i izvozi sprave za fitness, je OutFit Kiosk namijenen rekreativcima i profesionalnim sportašima koji žele vježbati na otvorenome u svim vremenskim uvjetima. Ova pametna tehnologija ima virtualnog trenera, a napaja se energijom iz obnovljivih izvora, odnosno solarnih panela. Kioske-teretane vrlo je lako pričvrstiti na beton ili asfalt, a osnovni model od desetak klasičnih sprava stoji oko četrdesetak tisuća eura. No OutFit Kiosk neće biti u izravnoj prodaji nego će kao franšiza biti ponuđen lokalno i globalno.
– Naš OutFit kiosk specifičan je proizvod koji osigurava vježbanje na vanjskoj spravi za fitness tijekom kiše, snijega i velikih vrućina što je svojevrsna disruptivna tehnologija u fitness bussinessu s teretanama i franšizama/lancima teretana. Osnovni koncept može biti od najmanje pet pa do 50 sprava ugrađenih u ove kioske montirane u nekom parku ili pored njega gdje samostalno rade – kaže inženjer Vedran Presečki, vlasnik Ferrodusa.
Radi se o profesionalnim spravama kao i u svakom fitnessu koje nisu prepuštene korisnicima da ih koriste kako žele već se nalaze u ograđenom prostoru u koji se ulazi putem mobilne aplikacije, a vježbalište se koristi kao u klasičnom fitnessu. Slijedeći svjetske fitness trendove, ideja je bila instalirati manje fitnesse od pet do 20 sprava uz stambene objekte tako da korisnik može trenirati blizu stana i ne gubiti vrijeme na putovanje do teretane.
- Planiramo pokrenuti franšizu OutFit Kiosk te ići u koncesiju s lokalnom samoupravom i s privatnim investitorima. No definitivno idemo i na globalno tržište jer se ovaj tip teretana uklapa u ideju Smart City koncepta. Ako imate pet-šest ovakvih lokacija i dnevno po lokaciji zaradu od 80-100 eura, što je najmanja kalkulacija, investiciju od 40.000 eura vraćate u roku od 16 do 20 mjeseci – kaže Presečki dodajući da je low cost fitness u kojem mjesečna karta stoji 9,90 eura trend na tržištu.