Tvrtke i tržišta
StoryEditor

Ferrodus angažirao voditelje proizvodnje i prodaje za prijelaz iz manufakture u industriju sprava za fitness

27. Listopad 2022.
Alen Đipalo, Jelena Jakšić, Vedran Presečki

Iskorak malih tvrtki iz praktički manufakturnog načina poslovanja u industrijsku proizvodnju nije jednostavan. Taj proces upravo prolazi Vedran Presečki sa svojim bjelovarskim Ferrodusom, proizvođačem sprava za fitness. Ove je godine nabavio stroj za lasersko rezanje, i smjestio ga u novi pogon, kojeg je povoljno iznajmio u prostorima bivšeg Fenora u 15 kilometara udaljenoj Novoj Rači.

Ferrodusov brend Predator Strenght sve je popularniji u svojoj niši na globalnoj razini. Nakon što je ovog tjedna ugovorena prva isporuka za Australiju, Presečki može reći da svoje sprave izvozi u cijeli svijet. Kapacitet proizvodnje povećan je u novom pogonu s novim strojem. Dosad je Ferrodus proizvodio 150 sprava godišnje, a narudžbe su porasle 40-ak posto i dosad je već dostignut prošlogodišnji rezultat.

Da bi se taj rast mogao pratiti, nije dovoljno da o svemu brine sam poduzetnik. Zato je Presečki angažirao specijaliste za vođenje proizvodnje, odnosno prodaje i marketinga, koji su upravo preuzeli svoje dužnosti. Na te kadrovske poteze bjelovarski poduzetnik izuzetno je ponosan, svjestan činjenice da je riječ o velikom iskoraku.

Alen Đipalo, konstruktor proizvoda, tehnolog i voditelj proizvodnje s dugogodišnjim, impozantnim iskustvom pridružio se Predator Strength teamu kao direktor proizvodnje, i bit će ključna osoba za organizaciju i kontrolu proizvodnog procesa, izvršenje planova proizvodnje i za kvalitetu. Iskustvo je stjecao u tvrtkama poput ESCO Fofonjke (projektiranje i razvoj alata za izradu opruga i opreme za oružje), Nopusu  (projektiranje i razvoj robota i specijalnih konstrukcija za autoindustriju) i Hittner (projektiranje i razvoj traktora). Presečki očekuje da će uvelike pridonijeti daljnjem napretku i rastu brenda Predator Strength.

Sprave koje Đipalo proizvede prodavat će Jelena Jakšić. Stigla je u Ferrodus na mjesto direktorice prodaje i marketinga s više od 15 godina iskustva iz upravljanja prodajom, promocijom i marketingom na velikim tržištima Europe te jugoistočne Azije i Oceanije u B2B i B2C tvrtkama. Dolazi  iz 111SKIN, tvrtke luksuzne kozmetike u Londonu, gdje je izgradila snažan prodajni tim te ostvarila sjajne rezultate. U Ferrodusu će biti odgovorna za definiranje marketinške strategije, prodajne politike, razvoja i provođenja  prodaje Predator Strenght fitness sprava na postojećim i novim tržištima.

Presečki je ljetos bio uvršten na Liderovu listu sto hrvatskih poduzetnika koji dolaze, odnosno onih na čije tvrtke sadašnji i potencijalni partneri, klijenti i konkurenti trebaju obratiti pozornost. Ovim kadrovskim potezima pokazuje ambicioznost i počinje opravdavati to uvrštenje.   

22. studeni 2024 05:36