Kompanije
StoryEditor

Marko Remenar preuzima kormilo Adrisa od Nove godine

17. Prosinac 2019.

S obzirom na to da 31. prosinca 2019. ističe mandat predsjedniku Uprave, mr. sc. Anti Vlahoviću, koji je odlukom Skupštine, od 11. lipnja 2019., izabran za člana Nadzornog odbora, počevši od 1. siječnja 2020., Nadzorni je odbor imenovao dosadašnjeg člana Uprave, Marka Remenara, predsjednikom Uprave Adris grupe, počevši od 1. siječnja 2020. Kao član Nadzornog odbora, Vlahović će se baviti strateškim promišljanjem daljnjeg rasta i razvoja Adris grupe, stoji u prioćenju Adrisa. 

Na sjednici održanoj utorak u Rovinju, Nadzorni odbor Adris grupe razmotrio je poslovni plan za 2020. godinu i strateški plan poslovanja za sljedeće tri godine. Kako je istaknuo predsjednik Uprave, mr. sc. Ante Vlahović, Adris je dovršio transformaciju svoga poslovanja i danas ima tri rastuća i dugoročno održiva posla, koje određuju jasno definirana poslovna politika i potrebna upravljačka znanja.

U posljednjih petnaest godina, istaknuo je Vlahović, Adris je, uz iznimno nisku zaduženost, uložio više od 10 milijardi kuna u razvoj svojih poslova i stjecanje vlasničkih udjela u turizmu, zdravoj hrani i osiguranju. Raspolaže snažnim financijskim potencijalom za novi investicijski ciklus - vrijedan gotovo četiri milijarde kuna. U sljedećem trogodišnjem razdoblju u turistički dio svoga poslovanja Adris planira investirati gotovo tri milijarde kuna, u zdravu hranu više od 220 milijuna, te u osiguranje 290 milijuna kuna, što će generirati stabilan rast prihoda i rastuću dobit.

U ovoj pak godini očekuje se da će EBIDTA (dobit prije amortizacije, kamata i poreza) na konsolidiranoj razini biti veća od milijarde kuna, a u sljedećim godinama nastavit će dvoznamenkastim stopama rasta, što će, zacijelo, osigurati i rastuću dividendnu politiku tvrtke.

„Sve naše tvrtke“, naglasio je Vlahović, „imaju strategiju organskog rasta, a potpora tomu jest snažan investicijski ciklus vrijedan gotovo četiri milijarde kuna“, zaključivši kako Adris, uz dobro vođenje tvrtke, „treba sačuvati prepoznatljivu korporativnu kulturu koju odlikuje naglašena pripadnost tvrtki, radišnost svojih zaposlenika, otvorenost novim znanjima i svjetskim poslovnim iskustvima i, što je osobito važno, strast za pobjeđivanjem“.

 

22. studeni 2024 07:43