Nestašici poluvodičkih čipova ne nazire se kraj i to će izazvati velike probleme u automobilskoj industriji u 2022. godini, upozorio je novi izvršni direktor njemačke tehnološke kompanije Bosch Stefan Hartung.
- Moramo jasno reći da kriza oko čipova nije gotova. Svi mi u njemačkoj industriji uvelike se oslanjamo na pretpostavku da će problem uskih grla u opskrbi biti riješen. Ako nemate čip, ne možete završiti upravljački sustav automobila, dakle ni samo vozilo. To će nas stajati puno energije u cijeloj 2022. - rekao je šef najvećeg svjetskog dobavljača automobilske industrije za njemački tjednik Focus.
Zbog krize koju je izazvala nestašica čipova nova njemačka vladajuća koalicija lijevog centra možda neće postići sve svoje ciljeve, primjerice onaj o 15 milijuna električnih automobila na njemačkim cestama do 2030. godine.
To će biti neostvarivo "ako se uskoro ne riješe problemi u globalnim opskrbnim lancima. I to ne vrijedi samo za autoindustriju", naglasio j čelnik Boscha.
Izrazio je i načelnu skepsu prema roku koji je Berlin zacrtao.
Ostvarivanje tog cilja zahtijeva ne samo sirovine, baterije i potražnju, koja će uvelike ovisiti o infrastrukturi punionica, već i promjene u društvu i tehnološku transformaciju, objasnio je novi šef Boscha koji bi za nekoliko dana trebao preuzeti kormilo od Volkmara Dennera.
I struja koju će vozila koristiti trebala bi biti proizvedena iz zelenih izvora, podsjetio je.