Usvajanje kriptovaluta u SAD-u raste, a svaka deseta osoba u zemlji, točnije 11 posto, ulaže u kriptovalute. Prema anketi CNBC-a i američke tvrtke Momentive objavljenoj ovog mjeseca, 5 530 ispitanika navelo je različite razloge zašto su se odlučili za ulaganje.
60 posto američkih kripto investitora navelo je potencijal za dugoročni rast, a 44 posto vidi potencijal za visok rast u kratkom razdoblju. Trećinu (33 posto) je privukla lakoća obavljanja vlastitih transakcija, dok je nešto više od četvrtine (26 posto) zaokupljeno uzbuđenjem ulaganja.
Štoviše, na investitore nisu nužno utjecali neki od tipičnih narativa koji okružuju kriptovalute.
Manje od polovice ispitanih (44 posto) izjavilo je da ne zna gdje će bitcoin biti do kraja 2021. godine. Zapravo, manje od jedne petine (21 posto) ispitanih misli da će bitcoin završiti godinu više od trenutne cijene.
Nasuprot tome, gotovo polovica ispitanika (45 posto) smatra da su kriptovalute visokorizična investicija.
Demografija ulagača
Istraživanje također daje jasnu sliku o vrsti osoba koja će najvjerojatnije ulagati u kriptovalute.
Muškarci su više nego dvostruko vjerojatniji od žena (16 posto u usporedbi sa 7) da ulažu u kripto, što je statistika koja se prenosi u svim rasnim i etničkim skupinama.
Dob je također ključna komponenta, a stariji ulagači smatraju sektor visokorizičnim. Ukupno 29 posto investitora u dobi od 18 do 34 godine vjeruje da kriptovalute imaju visok rizik, dok gotovo polovica (46 posto) starijih ispitanika, onih u dobi od 34 do 65 godina, vjeruje da su kriptovalute visokorizične.
Uspon društvenih medija
Većina ispitanika navela je porast društvenih medija i tehnologije kao čimbenika u njihovom investicijskom ponašanju.
Više od jednog od deset (12 posto) ispitanika pripisuje društvene medije kao mjesto gdje su prvi put naučili kako ulagati. Međutim, porast društvenih medija predvidljivo je imao veći utjecaj na mlade investitore.
Samo 3 posto onih u dobi između 35 i 64 godine reklo je da su ih društveni mediji naučili ulagati. Samo 1 posto starijih od 65 godina reklo je isto.
Investicijski savjeti na društvenim mrežama izazvali su kontroverze u prošlosti. U srpnju ove godine TikTok je zabranio plaćene promocije kriptovaluta, ali nije zabranio neplaćenim, nejasnim financijskim analitičarima da pumpaju svoje omiljene kriptovalute.