Prilično je iritantno da još uvijek ne postoji jasan vremenski rok za konačno izdavanje odobrenja za tvornicu 16 mjeseci nakon davanja zahtjeva, stoji među ostalim u pismu upućenom ne nekoj hrvatskoj instituciji, nego, za ne povjerovati, regionalnom sudu u Berlinu.
Iako je Njemačka dobila veliku čast udomiti golemu Teslinu tvornice automobila (trebala bi izbacivati oko pola milijuna vozila godišnje), iz kompanije su u spomenutom pismu poručili da su 'iz prve ruke naučili da prepreke u njemačkom procesu izdavanja odobrenja usporavaju nužnu industrijsku transformaciju', da to obeshrabruje nužne investicije u projekte čiste energije i infrastrukturu te čini njemačko postizanje klimatskih ciljeva praktički nemogućim, prenosi Bloomberg.
Tvornica je skoro gotova i trebala bi početi s proizvodnjom u srpnju, no spora birokracija u godinu i četiri mjeseca nije uspjela izdati potrebnu dozvolu za početak rada, iako je ministar gospodarstva Peter Altmaier osobno obećao svu potrebnu pomoć pokretanju Tesline proizvodnje u Njemačkoj. Što je najbolje, ministar prometa Andreas Scheuer složio se s kompanijom pozvavši preko Twittera vlastitu državu da 'pojednostavi procedure izdavanja odobrenja, smanji birokraciju i promovira inovaciju'. Kompanija je inače o svom trošku i na vlastiti rizik počela s gradnjom već nakon dobivanja preliminarnih dozvola, a morala je i odbiti tužbu ekoloških udruga koje su tvrdile da projekt koristi previše vode i prijeti lokalnoj divljači. Njemačko, a naše.