Tehnopolis
StoryEditor

Facebook će oglašivačima omogućiti targetiranje korisnika putem lokacije

13. Listopad 2014.
Piše:
lider.media

Facebook će započeti s targetiranjem korisnika reklamama baziranima na posljednjim lokacijama s profila korisnika.

To je posljednji u nizu pokušaja korištenja podataka korisnika s ciljem prikupljanja dodatnog profita. Takvo reklamiranje obuhvatit će one korisnike koji su Facebooku dopustili pristup njihovoj lokaciji. Za one koji nisu dopustili, Facebook će koristiti grad naveden na profilu korisnika.

Facebook je ove godine predstavio nekoliko proizvoda dizajniranih da oglašivačima omoguće uže targetiranje korisnika.Kao i svaki put prilikom predstavljanja nove usluge, Facebook uvjerava korisnike da njihove privatne informacije neće biti zloupotrijebljene:

- Facebook oglašivačima neće pružati specifične informacije o korisnicima, a korisnici će imati kontrolu nad informacijama o lokacijama koje dijele na Facebooku te će vidjeti samo one reklame bazirane na lokacijama koje su sami dopustili. – tvrde iz Facebooka.

22. studeni 2024 06:23