Tehnopolis
StoryEditor

Google tvrdi: Više od polovice online oglasa nije viđeno

08. Prosinac 2014.
Piše:
lider.media

Problem vidljivosti online oglasa već dugo je goruće pitanje, budući da se u pitanje dovodi isplativost ulaganja u takvu vrstu oglašavanja. Jedna od slabosti online oglašavanja jest i pitanje jesi li oglase vidjeli – stvarni ljudi.

Google tvrdi kako se više od polovice oglasa prikazuje na ekranima manje od jedne sekunde. Kompanija je prošli tjedan objavila infografiku ‘Five Factors of Viewability‘, koja pokazuje da ‘mnoge oglase nikada ne vide stvarni korisnici‘. Točne brojke zvuče ovako: 56,1 posto svih Google oglasa nikada neće biti viđeno. comScore je, pak, istražujući istu stvar, utvrdio kako je riječ o 46 posto. Razlozi variraju, bilo da je riječ o tome da su korisnici jednostavno zanemarili oglas ili da je ‘korisnik‘ u stvari bot.

Google koristi definiciju koju je ustanovio Media Rating Council – oglas je viđen ako je 50 posto piksela u vidnom polju web stranice barem jednu sekundu.

‘Below-the-fold‘ oglasi, koji se nalaze ispod prvog presjeka stranice, manje su popularno mjesto za oglašavanje, a oglasi pozicionirani na taj način imaju manju vidljivost. Naime, čak 60 posto takvih oglasa nije viđeno. Google, međutim, naglašava kako situacija nije znatno bolja niti među ‘ Above-the-fold‘ oglasima – 32 posto oglasa nikada neće biti viđeno.

22. studeni 2024 21:39