Kada pričamo o društvenim mrežama, obično govorimo o broju korisnika.
To je razlog zašto Facebook dobiva toliko pažnje. S 1,2 milijarde mjesečnih aktivnih korisnika, Facebook je zaista div među društvenim mrežama.
Međutim, druga su mjerila aktivnosti na društvenim mrežama također bitna, pogotovo za tvrtke koje žele uložiti vrijeme i kapital u neku od društvenih mreža. Posebno važni načini vrednovanja društvenih mreža su koliko vremena korisnici provode na društvenim mrežama i koliko su angažirani.
Business Insider je u posljednjem izvješću izračunao indeks angažiranosti za velike društvene mreže i usporedio vrijeme provedeno na njima, bilo na računalu, bilo na mobilnim uređajima. U izvješću se razlikuju i aktivnosti na društvenim mrežama – je li riječ o dijeljenju fotografija, statusa, itd.
Rezultati
Društvene su mreže vodeća aktivnost na internetu. Amerikanci, primjerice provode više vremena na društvenim mrežama nego na bilo kojem drugom sadržaju interneta, uključujući mailove. 60 posto vremena provedenog na društvenim mrežama odnosi se na mobilne korisnike.
Facebook ima sedam puta veći angažman korisnika nego Twitter, a SnapChat, iako manji od WhatsAppa, privlači više korisnika. Pinterest, Tumblr i LinkedIn posljednjih godina privlače sve više korisnika. Utrka društvenih mreža više se ne odnosi na broj korisnika, već na korisnike koji društvene mreže koriste na više uređaja.