Tehnopolis
StoryEditor

Prvi hotelski lanac u Hrvatskoj s mobilnom aplikacijom

17. Prosinac 2013.
Piše:
lider.media

Bluesun hotels & resorts je pokrenuo vlastitu mobilnu aplikaciju za postojeće i potencijalne goste, a aplikacija je dostupna korisnicima Android uređaja , iOS i na Win8 pametnim telefonima.

Pokretanje vlastite aplikacije, za koju navode kako je prva takva aplikacija nekog hotelskog lanca u Hrvatskoj, objašnjavaju kao logičan slijed u praćenju trendova na tržištu mobilnih aplikacija za rezervaciju hotelskog smještaja.

Tako je primjerice najveća i najbrže rastuća globalna agencija za rezervaciju hotelskog smještaja, booking.com, izvijestila kako je na njihovoj mobilnoj aplikaciji u posljednje 3 godine napravljeno više od 20 milijuna rezervacijskih transakcija, s ukupnim porastom prihoda od 300% za isto razdoblje.

- Navike gostiju kod rezervacije smještaja danas su bitno drugačije i odraz su tehnoloških promjena. Hoteli sve više energije polažu u osmišljavanje zanimljivog i gostima relevantnog sadržaja kojeg oglašavaju na tražilicama, s ciljem privlačenja korisnika pretraživača na svoju stranicu kako bi ostvarili direktnu rezervaciju putem web bookinga, oslobođenu posredničkih provizija (agencije). Današnji gosti očekuju kako će sve navedeno moći obavljati, ali u udobnosti kauča, suvozačevog mjesta u automobilu i/ili u kafiću, pritom koristeći sve ulazne medije: tablet, desktop, prijenosno računalo i/ili mobilni telefon -objašnjava Petar Krvarić, direktor marketinga u Bluesun hotels & resorts.

Krvarić najavljuje kako će korisnici Bluesun mobilne aplikacije u skorom roku moći pregledavati virtualne šetnje kroz hotele, pronalaziti brojne informacije o atraktivnostima na destinacijama na kojima se nalaze Bluesun hoteli (Bol, Brela, Tučepi, Starigrad Paklenica i Marija Bistrica), ali i rezervirati usluge poput izleta i transfera od hotela do zračnih luka.

Sljedeći korak u razvoju aplikacije, prema objašnjenju Krešimira Drvara, voditelja digitalnog marketinga u Bluesun hotels & resorts, je funkcionalnost koja će omogućiti gostima hotela da za vrijeme svog boravka u hotelu upute tzv. „Instant komentar“ direktora hotela s pohvalom i/ili kritikom. Direktori hotela zaprimaju poruku u realnom vremenu s podatkom o broju sobe i rješavaju problem dok je gost još u hotelu.

Krvarić i Drvar u mobilnoj aplikaciji dugoročno vide snažan alat za poticanje lojalnosti, ali i priliku za kvalitetnije upoznavanje sa željama i potrebama gostiju. Najveći izazov vide u višejezičnom pokrivanju aplikacije, budući su Bluesun gosti pretežno stranci i pokrivaju širok raspon zemalja, od Velike Britanije, Njemačke, sve do Rusije, Argentine i Brazila.

22. studeni 2024 15:57