Život
StoryEditor

Problemi sa ZET-om: Aktivacija nove aplikacije znači direktnu deaktivaciju postojećih pretplatnih kartica

01. Lipanj 2023.

Ovog je tjedna s radom krenula mobilna aplikacija Zagrebačkog električnog tramvaja (ZET) koja omogućuje kupovinu karata digitalnim putem, o čemu smo već pisali u Lideru. Do sada je, prema podacima koje smo dobili od ZET-a, više od 18 600 korisnika već preuzelo aplikaciju, no prvi tjedan nije prošao bez poteškoća, što su i sami potvrdili.

– Za sada smo zaprimili tek neznatan broj reklamacija vezanih uz poteškoće pri korištenju i proceduri prelaska s pretplatnih karata na aplikaciju, a koje rješavamo u najkraćem mogućem roku – poručili su iz ZET-a.

Pojedini korisnici već su se požalili na društvenim mrežama jer aktivacija Moj ZET aplikacije direktno znači i deaktivaciju pretplatne kartice. Zašto se novčana sredstva u e-novčaniku pretplatne kartice više ne mogu koristiti prelaskom na mobilnu aplikaciju pitali smo kompaniju.

– Riječ je o jednoj od ponuđenih mogućnosti, koju korisnici mogu, ali ne moraju izabrati. Naime, u  uputama za korištenje aplikacije navedeno je kako se spajanjem računa personalizirana, odnosno pretplatna karta automatski deaktivira te korištenje iste više nije moguće. Stoga savjetujemo da korisnici pretplatnu kartu koriste dok na njoj ima sredstava za kupnju pojedinačnih karata, jer se nakon spajanja korisničkog računa sredstva koja su u tom trenutku imali na raspolaganju više ne mogu koristiti – objasnili su iz ZET-a.

Ukoliko je korisnik pak već obavio spajanje korisničkog računa povrat preostalih sredstava je moguć na tekući račun za što se treba obratiti direktno kompaniji ili osobno otići na šalter reklamacija u Ozaljskoj.

Podsjetimo, mobilna aplikacija za kupnju karata najavljena je još 2018. godine, a u ponedjeljak ju je napokon predstavio gradonačelnik Zagreba Tomislav Tomašević zajedno s predstavnicima ZET-a.

23. travanj 2024 13:35