Tehnopolis
StoryEditor

Trgovci prazne blagajne, mediji pune softvere

03. Ožujak 2016.
Piše:
lider.media

Trgovačke kuće lani su uložile čak 49 posto više u oglašavanje na televiziji nego prethodne godine, a dvoznamenkasti rast uočen je i u oglašavanju pića i prehrambenih proizvoda. Podaci su to agencije Media Net objavljeni u novom Media marketu, Liderovom specijalu koji se bavi novinarstvom i s njime povezanim pojavama i tržištima.

Premda su trgovci posegnuli u blagajne da bi podebljali svoje marketinške budžete i premda oglasna industriju raste drugu godinu zaredom, ulaganja u medije daleko su onih u predrecesijska vremena. Mediji novi polet traže povezujući se po paralelnim platformama, ulaganjima u softvere, a počela je i automatizacija novinarstva.

Novinari su dobili konačnu potvrdu da su i oni tek dio industrijske proizvodnje na tvorničkoj traci te, slijedom toga, jednako lako zamjenjivi. Svjetske redakcije već zapošljavaju robote-novinare. Čelnici medijskih kuća u Media marketu otkrivaju kakvo je stanje u njihovim redakcijama.

Konstruktivna novinarska kritika još je jedan trend za koji se zalažu suvremeni teoretičari novinarstva pa je našla svoje mjesto i u Media marketu, jednako kao i priče o tome kako život piše reklame te o simbiozi između novina i mreža.

Kakvi su novi dani televizijske slave i osjeća li radio što drugi misle također su dio medijskog miksa Liderovog specijala koji nipošto ne zaboravlja ni da živimo i radimo u paralelnim, offline i online svjetovima. Trenutak je i za umjetnu stvarsnost.

U specijalu koji je na tržištu uz Lider od 4. ožujka (3. ožujka u Zagrebu), senzacionalno se, kao, otkriva i kako zaustaviti ‘adblockere‘ te gdje tražiti pozdane izvore informacija.

22. studeni 2024 12:40