Preporučeno
StoryEditor

Objavljena procjena: Advent u Zagrebu potaknuo potrošnju od oko 400 milijuna kuna

29. Ožujak 2017.

Manifestacija Advent u Zagrebu 2016. generirala je ukupnu potrošnju od 390 do 438 milijuna kuna, procjena je iz istraživanja Instituta za turizam u suradnji s Turističkom zajednicom grada Zagreba (TZGZ), čiji su rezultati objavljeni u srijedu.

Istraživanje o ukupnoj potrošnji generiranoj Adventom u Zagrebu u 2016. provedeno je od 1. prosinca 2016. do 8. siječnja 2017. na ukupno dvije tisuće ljudi, korištenjem dvije metode - osobnim intervjuom na 10-ak adventskih lokacija u širem centru grada te telefonskim intervjuom.

"Ukupna potrošnja generirana Adventom u Zagrebu procijenjena je u rasponu od 390 do 438 milijuna kuna, ovisno o procjeni samog broja posjetitelja Adventa", ističe se u priopćenju TZGZ, uz napomenu da je riječ o novonastaloj potrošnji koja je rezultat odgovarajuće ponude na Adventu, odnosno potrošnji koje ne bi bilo da nije bilo te manifestacije.

>>>‘Bajkoviti Zagreb’ ponovno proglašen najboljim adventskim odredištem Europe

Po podacima iz priopćenja, prosječna potrošnja građana Zagreba po posjeti nekim od adventskih događanja iznosila je 47 kuna, dok su jednodnevni posjetitelji Zagreba iz drugih županija trošili prosječno 241 kunu po osobi, a jednodnevni posjetitelji iz inozemstva 287 kuna po osobi.

Od ostalih rezultata iz istraživanja, iznose da su hotelski gosti, kojima je glavni razlog posjete Zagrebu u to vrijeme bio Advent, po osobi i noćenju trošili 139 eura (oko 1.050 kuna), od čega 60 eura za smještaj, 37 eura na hranu i piće u ugostiteljskim objektima, 40 eura na kupnju i 2 eura na kulturu i ostalo.

Turisti koji su birali privatni smještaj potrošili su nešto manje od hotelskih gostiju, 83 eura (ili oko 630 kuna) po osobi i noćenju, od čega 27 eura za smještaj, 26 eura na hranu i piće u ugostiteljskim objektima, 27 eura na kupnju i 3 eura na kulturu i ostalo.

"Potaknuti ovim rezultatima, odlučili smo uvesti novost na internetskim stranicama www.lovezagreb.hr da se jednom mjesečno objavljuje vlog (video blog) u kojemu će se pokazati što Zagreb ima kroz inovativnu i duhovitu priču, s naglaskom na teme po kojima je Zagreb već prepoznat poput gastronomije, kulture ispijanja kave, muzeja te, naravno, Adventa", poručuju iz TZGZ-a.

>>>Komercijalizacija zagrebačkog adventa je pretjerana

25. studeni 2024 06:11