Poslovna i društvena mreža LinkedIn je početkom travnja najavila mnoge promjene, a jedna od njih se odnosi na mogućnost dodavanja novog zanimanja koje do sada nije postojalo na ovoj Microsoftovoj društvenoj mreži.
'Stay-at-home mom, 'stay-at-home dad' i 'stay-at-home parent', ili 'po naški' domaćica, od sada je službeno zanimanje koje možete dodati na svoj LinkedIn profil.
Nove značajke bit će uvedene u narednim mjesecima, a jedna od novosti je da će korisnici ove društvene mreže moći navesti i vrstu pauze kojom se koristite, poput rodljnog i roditeljskog dopusta te tzv. sabbatical godine koji kod nas koriste uglavnom profesori na fakultetima.
Ova odluka dolazi u vrijeme kada su mnoge žene napustile radna mjesta uslijed pandemije. Američki ured za popis stanovništva u izvješću piše da je između travnja i ožujka 2020. godine čak 3,5 milijuna majki napustilo aktivan posao u SAD-u. Kako je pandemija napredovala žene su i dalje nosile najveći teret brige o djeci kod kuće, a izvješće također navodi kako je tri puta vjerojatnije da će žena napustiti posao kako bi se brinula o djeci nego što će to učiniti muškarac.
Zbog toga i praznina u karijeri koje su se mnogima dogodile uslijed pandemije, LinkedIn će sada omogućiti da se te praznine popune ili roditeljskim dopustima ili novim radnim mjestima poput domaćice.
Osim proširenja opcija naziva radnog mjesta, LinkedIn je također najavio da korisnici sada mogu po želji prikazati svoje rodno obojene zamjenice pa sada oni koji nisu sigurni u svoj identitet mogu ga bolje izraziti koristeći zamjenice i rodno obojeni jezik pa će se tako moći izjasniti žele li da im se obraćate npr. kao She/Her ili He/His, odnosno On ili Ona.
- Više od 50 posto tražitelja posla slaže se da je rod važan aspekt njihovog identiteta, kako na radnom mjestu, tako i izvan njega, a 70 posto tražitelja posla smatra da je važno da regruteri i menadžeri koji zapošljavaju znaju rodnu zamjenicu ona koga zapošljavaju - kažu iz tvrtke.
Od drugih novosti koje možemo uskoro očekivati na LinkedInu su i Live prijenosi po uzoru na Facebook ili Instagram, kao i cover story opcija. Radi se video sadržaju kojim ćete se moći obratiti drugim korisnicima na LinkedInu kroz personaliziranu poruku kako bi se na taj način dodatno približili kolegama ili potencijalnim partnerima.