Meta je pokrenula uslugu pretplate na virtualnu stvarnost (VR) jer i dalje neumorno pokušava taj dio svog poslovanja učiniti profitabilnim. Korisnici koji plaćaju uslugu će dobiti pristup dvjema novim igrama mjesečno, objavila je kompanija.
U prva tri mjeseca ove godine, matična tvrtka Instagrama zabilježila je gubitak od četiri milijarde dolara u svojoj VR jedinici. Meta se suočava s konkurencijom tvrtki uključujući tehnološkog diva Apple, koji je ovaj mjesec predstavio svoje dugo očekivane mixed-reality slušalice.
U ponedjeljak je tvrtka rekla da je usluga Meta Quest+, koja košta 7,99 dolara mjesečno ili 59,99 dolara godišnje, kompatibilna s njihovim Quest 2, Quest Pro i nadolazećim Quest 3 slušalicama.
Još 2021. izvršni direktor Mete Mark Zuckerberg predstavio je planove za izgradnju ‘metaverzuma‘, online svijeta u kojem ljudi mogu igrati igre, raditi i komunicirati u virtualnom okruženju, često koristeći VR slušalice.
- Nadam se da će nas s vremenom smatrati tvrtkom metaverzuma i želim usidriti naš rad i naš identitet na onome prema čemu gradimo - rekao je Zuckerberg.
U veljači prošle godine Meta je predstavila nekoliko ambicioznih projekata umjetne inteligencije, a Zuckerberg je AI opisao kao ‘ključ za otključavanje metaverzuma‘. Tvrtka je izvijestila o dobiti od 5,7 milijardi dolara za prva tri mjeseca ove godine, nadmašivši tržišna očekivanja.
Međutim, njegov odjel Reality Labs, koji proizvodi VR slušalice i druge proizvode, izvijestio je o neto gubitku od četiri milijarde dolara za to razdoblje. Ranije ovog mjeseca, Apple je predstavio svoje Vision Pro mixed-reality slušalice u svom prvom velikom hardverskom lansiranju u gotovo deset godina, objavio je BBC.
Appleove slušalice, koje će biti puštene u prodaju početkom sljedeće godine u SAD-u, koštat će 3499 dolara, što je znatno više od drugih slušalica trenutno dostupnih na tržištu. Na primjer, cijena Meta VR slušalica je između 299,99 i 999,99 dolara.