Što ovaj Liderov tiskani broj i nove zaštitne, a pametne maske koje obećavaju da bi mogle postati hit imaju zajedničko? Na tržištu se pojavljuju isti dan za prve pretplatnike i kupce! Razlika je mala u tome što se lansiranje maske nazvane Xupermask pripremalo nešto dulje, još od prošlog ljeta, kad je sličnu masku na dodjeli MTV-ovih 'Video Music Awards' nosio Will.i.am, poduzetnik, zabavljač i suosnivač benda Black Eyed Peas.
Na toj ga je priredbi ugledao Marc Benioff, CEO kompanije Salesforce, a potom ga oduševljen modnim odabirom povezao s Dariusom Adamczykom, CEO-om Honeywella, multinacionalnoga konglomerata koji je posljednjih mjeseci stvorio i prodao milijune tzv. N95 maski za lice.
Ostalo je povijest: kažu da su stvorili novu kategoriju maski za lice (dodali su im atribut smart), koje bi trebale pomoći i u borbi protiv koronavirusa. Rezultat suradnje Will.i.ama i Honeywalla tržište će testirati od 8. travnja. Xupermask se prodaje za 299 američkih dolara, a visoku cijenu tvorci opravdavaju i time što ta pametna maska koju je dizajnirao Jose Fernandez, hollywoodski kostimograf (kreirao je i odijela za Space X Elona Muska, a i kostimografiju za filmove 'Black Panther', 'The Avengers' i 'X-Men 2'), dolazi s tri ventilatora po dvije brzine, sustavom za filtraciju zraka HEPA, slušalicama za poništavanje buke, LED svjetlima, punjivom baterijom, a može se i povezivati s pomoću Bluetootha. Xupermask omogućava i puštanje glazbe i primanje poziva, a ima brtvu preko nosa da se naočale onoga tko to nosi ne bi maglile.