Tehno
StoryEditor

Porasli prihodi i dobit Alphabeta

27. Srpanj 2022.
foto Shutterstock

Tehnološki div Alphabet, krovna kompanija Googlea, ostvario je u proteklom tromjesečju snažan rast prihoda, zahvaljujući daljnjem rastu prihoda od oglašavanja, unatoč usporavanju rasta svjetskog gospodarstva. 

Alphabet je izvijestio o 69,69 milijardi dolara prihoda u drugom tromjesečju, za 13 posto više u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje.

Investitori su se tjednima pripremali za rezultate, budući da su analitičari ublažili procjene potrošnje na oglase. Zabrinutost se također pojačala nakon što su društvene mreže Snap i Twitter objavile razočaravajuće tromjesečne rezultate. Veliki broj tehnoloških tvrtki usporava ili prestaje zapošljavati.

Sve veće plaće, kao i rastuće cijene goriva i drugih proizvoda, natjerale su ove godine neke kompanije da ograniče ulaganje u marketing, uključujući čak i oglase na internetskim uslugama kao što je Google koji je služio kao bitna veza s potrošačima tijekom pandemije.

Velikim američkim kompanijama, uključujući Alphabet, također šteti snažan dolar u inozemnom poslovanju.

Googleovo poslovanje oglašavanja činilo je 81 posto tromjesečnog prihoda, s prodajom od 56,29 milijardi dolara, što predstavlja rast od 12 posto na godišnjoj razini.

Ukupna dobit Alphabeta iznosila 16 milijardi dolara.

Google je obustavio prodaju u Rusiji zbog rata u Ukrajini, a YouTubeovi prihod od oglasa osciliraju kako popularnost njegovih mogućnosti oglašivanja raste i pada.

No, unutar 602 milijarde dolara vrijedne globalne internetske industrije oglašavanja, očekuje se da će Google zadržati svoj tržišni udio od 29 posto, po kojemu je na vrhu tržišta oglašavanja već 12. godinu zaredom.

22. studeni 2024 07:04