
Ominimo Insurance iz Srbije, najbrže rastuća insuretech kompanija u Europi, ovog je tjedna potpisala ugovor o strateškom distribucijskom partnerstvu sa Zurich Insurance Group. Kompanije su također potpisale ugovor o investiciji, čime je Zurich postao manjinski dioničar uz valuaciju Ominima u vrijednosti od 200 milijuna eura. S navedenom tržišnom vrijednosti nakon tek godinu dana poslovanja, Ominimo je napravio veliki pomak prema statusu jednoroga, prvog iz Srbije i trećeg iz regije.
- Dostići procjenu vrijednosti od 200 milijuna eura u svega 12 mjeseci nakon lansiranja za nas je važna prekretnica na koju smo iznimno ponosni. Posebno nas veseli što je Zurich Insurance Group, sa svojih 150 godina tradicije, postao strateški partner i manjinski dioničar, što je snažan pokazatelj povjerenja. Globalna reputacija i financijska snaga švicarskih partnera pružaju nam stabilnost i otvaraju mogućnost ambicioznog rasta u industriji koja je izuzetno kapitalno zahtjevna. To nama daje slobodu da se fokusiramo na ono u čemu smo najbolji - primjenu data science-a, razvoj vrhunskih softverskih rješenja i besprijekornu izvedbu, s ciljem transformacije tržišta auto osiguranja diljem svijeta - istaknuo je Dušan Komar, osnivač i glavni izvršni direktor u Ominimo Insurance.
Ovu kompaniju specijaliziranu za prodaju auto osiguranja fizičkim osobama osnovali su bivši konzultanti McKinseyja s više od 10 godina iskustva u industriji osiguranja. Zahvaljujući inženjerskom pristupu unaprjeđenju procjene rizika, Ominimo nudi najniže cijene najsigurnijim vozačima. Korištenjem umjetne inteligencije za razvoj i naprednih modela za procjenu rizika svakog vozača, korisnicima donosi bolju selekciju rizika i znatno niže operativne troškove. U Mađarskoj, svojem prvom tržištu, Ominimo je u svega 12 mjeseci poslovanja prodao više od 300 tisuća polica i osvojio gotovo sedam posto tržišnog udjela. Brzina je to rasta koja doslovno nezabilježena u industriji osiguranja.
Ominimno se priprema za fazu ubrzanog širenja na tržišta Poljske, Švedske i Nizozemske ove godine i ambicijom širenja na još 15 europskih država u naredne dvije do tri godine. Ominimo svoje ambicije ne ograničava samo na Europu, već teži tome da postane globalni lider u području osiguranja.
- Profitabilan rast prodaje u segmentu stanovništva strateški je prioritet u Zuricha za razdoblje od 2025. do 2027. Zato mi je iznimno drago zbog partnerstva s Ominimo Insurance, koje će nam omogućiti da ponudimo inovativna rješenja za auto osiguranje i proširimo svoje prisustvo u segmentu stanovništva u Europi, izvan tržišta na kojima je Zurich već prisutan. Posebno mi je drago što dodatno jačamo našu suradnju manjinskim vlasničkim udjelom u Ominimu“, zaključila je Alison Martin, izvršna direktorica za Europu, Bliski istok i Afriku u Zurich Insurance Group.
Ominimo Insurance čini rastući tim od više od 60 ljudi iz 10 različitih zemalja. Kompanija se širi te kontinuirano stvara prilike za vrhunske softverske inženjere, podatkovne znanstvenike i poslovne analitičare iz regije. Ominimo stručnjacima iz cijele regije pruža priliku da rade na rješavanju ključnih problema industrije osiguranja i ostvare globalnu relevantnost, bez potrebe da napuste svoju zemlju.