Svi oni koji žive u stambenoj zgradi, sigurno znaju koja je gnjavaža kada vam recimo pukne cijev, pa se kontaktira predstavnik stanara, zatim on kontaktira vodoinstalatera, pa ponovno vas. Pozivima nikad kraja i čini vam se kao da sve traje vječno.
Zamislite samo kako bi bilo odlično da postoji neka aplikacija koja bi vam omogućila da tamo stavite fotografije i/ili video svog problema, i da se sve riješi vrlo brzo i na opće zadovoljstvo.
E pa sada je i to moguće, zahvaljujući znanju i iskustvu hrvatskih softver inženjera iz tvrtke Typeqast; razvijena je i takva aplikacija, koja će svojim korisnicima znatno olakšati život. Doduše, za sada je ova aplikacija namijenjena većim organizacijama koje imaju desetke, stotine ili tisuće stanova.
O čemu se zapravo radi?
Aplikacija 'Service App' omogućava vlasnicima stanova (koji ih iznajmljuju podstanarima) da jednostavno komuniciraju sa stanarima kada se radi o kvarovima, puknućima i drugim problemima u stanu.
Takvim većim organizacijama s velikim brojem stanova, izuzetan je problem pratiti svu komunikaciju vezanu uz popravke i sa stanarima i sa serviserima. Ponekad im je potreban cijeli call centar za koordinaciju, primanje i prosljeđivanje prijava kvara.
'Service App' automatizira taj proces i na jednom mjestu okuplja sve uključene - vlasnike stanova, predstavnike stanara, stanare i servisere. Svi koriste aplikaciju kako bi se problem što brže riješio - stanar prijavljuje problem, prilaže fotografiju i/ili video. Predstavnik stanara ih poveže sa određenim servisom, a zatim servis kontaktira direktno stanara kako bi dogovorili termin. Trenutno se aplikacija izrađuje za Nizozemsku, a zatim je cilj proširiti se prvo u Europu, pa globalno.
Na ovoj aplikaciji, u Typeqastu se radi već nekoliko mjeseci, a svjetlo dana trebala bi ugledati kroz pola godina.
Naravno da na svakom projektu postoje i određeni izazovi.
- Najveći je izazov nepoznavanje industrije. Tvrtke s tisućama stanova i podstanara nisu nešto što mi u Hrvatskoj imamo, stoga je bilo ključno uključiti i naše kolege iz Nizozemske, prvenstveno kolegu iz Typeqast ureda u Amsterdamu koji s krajnjim klijentima sudjeluje u osmišljavanju samog proizvoda - rekao nam je Marko Barić iz Typeqasta.
Aplikacija će biti privatna, a svaki podstanar dobit će je u sklopu svog podstanarskog ugovora. Tvrtke vlasnici će ugovoriti svoje standardne servisere, sa svojim cijenama i uvjetima rada te će se na taj način formirati ekosistem kojeg ova platforma pokriva, a koja će na kraju svima pojednostaviti život i smanjiti troškove u upravljanju stanovima.