S mjesta generalnog direktora Glova za Hrvatsku otišao je Drago Cota. Zamijenio ga je Lorenzo Mayol, Glovov kadar koji se već iskušao kao generalni direktor te tvrtke u Nigeriji, a koji će, kako se navodi u priopćenju o njegovu imenovanju, ‘s te pozicije upravljati dinamičnim širenjem i ubrzanim razvojem Glova u Hrvatskoj‘. Identičnom je frazom prije godinu i pol bio inauguriran i Cota.
Međutim, kad se pogledaju rezultati tvrtkina poslovanja u Hrvatskoj, posve je jasno da je Cota morao otići zato što platformi ne cvjetaju ruže, kako u Hrvatskoj tako i u još nekim zemljama u regiji. Zbog golemih gubitaka u poslovanju Glovo je nedavno napustio Sloveniju, a prije mjesec dana objavio je, ne objasnivši zašto, da privremeno odustaje od ulaska u Albaniju iako je nešto ranije u toj zemlji već počeo angažirati zaposlenike. Prije nekih pola godine pojavila se i glasina da se Glovo sprema napustiti i Hrvatsku, no kompanija je to oštro demantirala i objavila da Glovo ‘u potpunosti ostaje predan hrvatskom tržištu‘.
Mayol je u Hrvatsku došao u trenutku kada Glovo obilježava pet godina poslovanja u našoj zemlji, svih pet s minusima u završnim računima, previsokima čak i za tvrtku koja se odriče dobiti kako bi pokorila tržište. Najlošija joj je dosad bila 2021., u kojoj je tvrtka na ostvarenih 11,82 milijuna eura prihoda natukla čak 8,8 milijuna eura gubitka. Prošle je godine Glovo u Hrvatskoj narastao na 17,63 milijuna eura prihoda, a gubitak mu je iznosio 6,3 milijun eura.
Za to je vrijeme Wolt, njegov glavni konkurent u Hrvatskoj i šire, koji je u našu zemlju ušao godinu dana prije Glova, svake godine, rastući jednako brzo kao Glovo, ostvarivao (skromnu) dobit. U pretprošloj godini došao je do 16,8 milijuna prihoda uz dobit od 55 tisuća eura. Za potpunu usporedbu tih dviju platformi za dostavu u Hrvatskoj nedostaje, doduše, podatak o Woltovim prošlogodišnjim rezultatima, koji još nisu javno objavljeni.
- Globalno, Glovo je dobro pozicioniran za postizanje profitabilnosti u bliskoj budućnosti i tvrtka jača svoju poziciju na 23 tržišta kako bi podržala svoj put do profitabilnosti. Jugoistočna Europa jedna je od ključnih regija za Glovo. Svim odlukama tvrtka pokazuje snažnu predanost svom poslovanju u Hrvatskoj, nastavljajući svoj transformativni put prema digitalizaciji kako za širu populaciju tako i za poslovne partnere. To se također odražava u imenovanju novog generalnog direktora, koji ima snažno iskustvo u upravljanju i poslovnom razvoju u različitim industrijama i na kontinentima - priopćili su iz Glova.