Tvrtke i tržišta
StoryEditor

Meritus promijenio ime, nastavlja poslovati pod brendom BOSQAR INVEST

14. Lipanj 2024.
Stjepan Orešković, Luka Orešković, Darko Horvat, Davor Bruketa, Tomislav Glavaš

Društvo Meritus ulaganja, na hrvatskom tržištu poznato kao Mplus Grupa, promijenilo je ime u BOSQAR d.d. te predstavilo novi vizualni identitet i brand pod kojim nastavlja poslovati, BOSQAR INVEST, a također su i najavili planove za rast i širenje. Istovremeno, odlučeno je i kako će se brand Mplus u budućnosti koristiti samo za BPTO vertikalu grupacije. U novoj brand arhitekturi, krovno društvo će poslovanje nastaviti pod pravnim imenom BOSQAR d.d., a u skladu s time kompanija je promijenila i oznaku na Zagrebačkoj burzi iz MRUL u BSQR. Darko Horvat, predsjednik Uprave BOSQAR INVESTA, naglasio je da su se tržišne okolnosti značajno promijenile otkako je kompanija počela s poslovanjem stoga je rebranding bio neophodan.  

BOSQAR INVEST okuplja četiri poslovne vertikale: BPTO vertikalu koja nastavlja djelovati pod brand imenom Mplus i koju čini krovno društvo M Plus Croatia d.o.o i ovisne kompanije, HR vertikalu i društva koja posluju u sastavu Workplace Grupe te su nositelji Manpower licence za 8 država u regiji, eCommerce poslovnu vertikalu koju pod brand imenom Eplus Ventures čine kompanije koje posluju prema zajedničkom eCommerce poslovnom modelu te najnoviju, prehrambenu vertikalu - Future Food Solutions, sastavni dio koje bi po ishođenju suglasnosti nadležnih tijela za zaštitu tržišnog natjecanja, trebala postati i društva Panvita Grupe. Kompanija u svojoj strukturi vlasništva okuplja mirovinske fondove, institucionalne investitore, međunarodne private equity fondove, razvojne institucije i privatne ulagače,a svoje usluge pruža klijentima u Hrvatskoj te 57 zemalja diljem svijeta. 

Od 2016. godine, kompanija je prošla kroz značajne promjene uslijed ubrzanog širenja i rasta, a na tom putu sklopila je  partnerstva s nizom institucionalnih i privatnih ulagača poput MidEuropa Partnersa, Europske banke za obnovu i razvoj (EBRD), mirovinskih i equity fondova te razvojnih institucija. Rast kompanije zahtijevao je rebranding, a BOSQAR je za taj posao angažirao hrvatsku agenciju Bruketa&Žinić&Grey.

- U procesu od oko 100-tinjak dana, u kokreacijskom procesu svih ključnih ljudi kompanije, nastala je brand strategija koja je osnova za sve komunikacijske aktivnosti pa tako i za imenovanje i vizualni identitet -  kazao je Davor Bruketa, kreativni direktor i suvlasnik agencije Bruketa&Žinić&Grey. 

 

22. studeni 2024 03:11