Društvo Meritus ulaganja, na hrvatskom tržištu poznato kao Mplus Grupa, promijenilo je ime u BOSQAR d.d. te predstavilo novi vizualni identitet i brand pod kojim nastavlja poslovati, BOSQAR INVEST, a također su i najavili planove za rast i širenje. Istovremeno, odlučeno je i kako će se brand Mplus u budućnosti koristiti samo za BPTO vertikalu grupacije. U novoj brand arhitekturi, krovno društvo će poslovanje nastaviti pod pravnim imenom BOSQAR d.d., a u skladu s time kompanija je promijenila i oznaku na Zagrebačkoj burzi iz MRUL u BSQR. Darko Horvat, predsjednik Uprave BOSQAR INVESTA, naglasio je da su se tržišne okolnosti značajno promijenile otkako je kompanija počela s poslovanjem stoga je rebranding bio neophodan.
BOSQAR INVEST okuplja četiri poslovne vertikale: BPTO vertikalu koja nastavlja djelovati pod brand imenom Mplus i koju čini krovno društvo M Plus Croatia d.o.o i ovisne kompanije, HR vertikalu i društva koja posluju u sastavu Workplace Grupe te su nositelji Manpower licence za 8 država u regiji, eCommerce poslovnu vertikalu koju pod brand imenom Eplus Ventures čine kompanije koje posluju prema zajedničkom eCommerce poslovnom modelu te najnoviju, prehrambenu vertikalu - Future Food Solutions, sastavni dio koje bi po ishođenju suglasnosti nadležnih tijela za zaštitu tržišnog natjecanja, trebala postati i društva Panvita Grupe. Kompanija u svojoj strukturi vlasništva okuplja mirovinske fondove, institucionalne investitore, međunarodne private equity fondove, razvojne institucije i privatne ulagače,a svoje usluge pruža klijentima u Hrvatskoj te 57 zemalja diljem svijeta.
Od 2016. godine, kompanija je prošla kroz značajne promjene uslijed ubrzanog širenja i rasta, a na tom putu sklopila je partnerstva s nizom institucionalnih i privatnih ulagača poput MidEuropa Partnersa, Europske banke za obnovu i razvoj (EBRD), mirovinskih i equity fondova te razvojnih institucija. Rast kompanije zahtijevao je rebranding, a BOSQAR je za taj posao angažirao hrvatsku agenciju Bruketa&Žinić&Grey.
- U procesu od oko 100-tinjak dana, u kokreacijskom procesu svih ključnih ljudi kompanije, nastala je brand strategija koja je osnova za sve komunikacijske aktivnosti pa tako i za imenovanje i vizualni identitet - kazao je Davor Bruketa, kreativni direktor i suvlasnik agencije Bruketa&Žinić&Grey.