Amodo, nagrađivana hrvatska kompanija i pružatelj telematskih rješenja postaje dio kompanije Cambridge Mobile Telematics (CMT), najvećeg svjetskog pružatelja telematskih usluga.
Preuzimanje spaja dvije telematičke tvrtke s dobro razvijenim poslovanjem i velikim brojem projekata u Europi, i omogućit će klijentima pristup najnaprednijim telematskim rješenjima za procjenu rizika vozača, pomoć u sudaru, upravljanje odštetnim zahtjevima te korigiranje ponašanja u prometu.
Ovom akvizicijom Amodo preuzima ime CMT te ubrzava globalno širenje, a Marijan Mumdziev, direktor kompanije Amodo, imenovan je direktorom CMT-a za Europu.
CMT će nakon akvizicije upravljati s više od 95 aktivnih telematičkih programa u 25 zemalja, uključujući devet u kontinentalnoj Europi. Vodeći svjetski osiguravatelji, proizvođači automobila, ‘gig kompanije‘, operateri voznih parkova i tvrtke za mobilnost nude te programe korisnicima kako bi im omogućili niz benefita. Korisnici tih programa štede novac na osiguranju, postaju sigurniji vozači smanjujući rizična ponašanja kao što je ometanje telefonom i dobivaju automatsku pomoć na cesti u roku od nekoliko minuta nakon sudara.
-Amodo tim je u proteklih 9 godina lansirao 50 telematskih programa na 6 kontinenata radeći s najvećim imenima industrije osiguranja. Ovo je iznimno postignuće za jednu hrvatsku IT kompaniju, ali i ogromna prilika za naše zaposlenike koji će kroz akviziciju dobiti priliku za razvoj i usavršavanje radeći za jednu od najprominentnijih kompanija današnjice – rekao je Mumdziev.
Rast telematike
S porastom popularnosti i sve većim brojem programa namijenjenih potrošačima, europsko tržište je spremno za intenzivan rast telematike. S 277 milijuna vozila na cestama, broj osobnih vozila u Europi jednak je broju vozila u Sjevernoj Americi.
Analitičko-konzultantska kompanija Berg Insight predviđa da će police osiguranja temeljene na telematici u Europi rasti preko 21% svake godine do 2025. U Njemačkoj, aktuarska tvrtka MSK predviđa da će 10 milijuna vozača biti uključeno u program telematike u istom vremenskom razdoblju.
Od pojave COVID-19 pandemije, interes potrošača za telematske programe porastao je u kontinentalnoj Europi, a 65% vozača bi odabralo policu osiguranja koja se temelji na ponašanju vozača da im to ponudi njihov osiguravatelj. Tijekom 2020. europsko tržište auto osiguranja doseglo je promet od 127 milijardi eura u 2020. godini, u što nije uključeno tržište Ujedinjenog Kraljevstva.