Izgleda da u Pevexu nije bilo inflacije u posljednje dvije godine. O tome je, između ostalih, u ponedjeljak u emisiji Oporbeni zarez Hrvatskog radija govorio Mario Radić, jedan od Pevexovih dioničara, a jutros su iz Pevexa to i potvrdili za Lider.
– Imam i ja udio u jednom trgovačkom poduzeću, nama je, u zadnje dvije godine, 0,2 posto smo povisili cijene. Kod nas je inflacija, u našem poduzeću, 0,2 posto. Povećanje cijena je 0,2 posto. To vam tvrdim odgovorno ovdje u vašoj emisiji. Znači, neki ljudi, ipak mislim, da u mutnom love – rekao je Radić u intervjuu Hrvatskom radiju, govoreći o inflaciji roba u maloprodaji.
Pevex je na upit Lidera potvrdio da je navedeni podatak točan. Riječ je o prosječnim prodajnim cijenama za cijeli asortiman proizvoda koje taj trgovački lanac nudi na policama svojih shopping centara diljem Hrvatske.
– Tijekom godina, a u skladu s tržišnim kretanjima prilagođavali smo i cijene kako bi bili konkurentni te zadovoljili osnovni postulat naše prednosti pred konkurencijom, a to je nuditi kupcima najbolji omjer cijene i kvalitete proizvoda. Uzmu li se u obzir prodajne cijene, točno je kako smo u prošle dvije godine prosječno povećali cijene za 0,2 posto. Odnosi se to na cjelokupan asortiman – navela je u odgovoru Lideru Dijana Jendrašinkin, Pevexova direktorica sektora marketinga i korporativnih komunikacija.
Kako su pojasnili iz tvrtke, u njihovom asortimanu nalazi se gotovo 65 tisuća artikala domaćih i inozemnih dobavljača. Budući da se radi o prosječnim prodajnim cijenama za cjelokupni asortiman, to ne znači da cijene pojedinih proizvoda nisu rasle. Nekima su rasle, a nekima padale, a sve skupa, kako tvrde u Pevexu, imalo je utjecaj na pad marži koje su iz godine u godinu sve manje.