Nakon sedam godina uspješnog poslovanja i rada za neke od najvećih domaćih i međunarodnih klijenata, digitalna agencija GoAds predstavila je novi vizualni identitet kojeg prati i nova web stranica te proširenje raspona usluga.
Syngenta, Končar - MES, Schneider Electric, Poliklinika Milojević i Nikel, samo su neki od brojnih klijenata za koje ova agencija pruža usluge izrade, vođenja i optimizacije digitalnih kampanja na domaćem i regionalnom tržištu.
Novi logotip koji u sebi sadrži stilizirano slovo ‘A‘ u obliku kursora miša i spaja dva dijela naziva agencije, predstavlja okosnicu novog identiteta, dok žuta boja simbolizira Slavoniju, odnosno Vinkovce gdje je smješten ured agencije.
- Naša nova web stranica nije samo estetski osvježena, već i funkcionalno unaprijeđena, a studije slučaja pružaju bolji uvid u naš rad, stručnost i rezultate koje ostvarujemo. Redizajn također prati i proširenje usluga koje nudimo, koje su do sada primarno bile vezane uz Google oglašavanje. Zadržavajući tu ekspertizu i prepoznatljivost, proširili smo opseg usluga na tri glavna područja specijalizacije – PPC oglašavanje (Google, Meta…), digitalna analitika (Google Analytics i Google Tag Manager) i optimizacija konverzija, kako bi u tim segmentima klijentima pružili kvalitetu koju ne mogu pronaći kod drugih agencija - istaknuo je Vice Božić, direktor agencije.
Osim rada na kampanjama, edukacija tržišta i klijenata također zauzima važno mjesto u aktivnostima agencije koja je do sada provela brojne in-house i online treninge za tvrtke kao što su Unilever, Oktal Pharma, Knauf, L’Erbolario, PHOENIX Farmacija, Mirakul i Erste Bank.
- Nakon rebrandinga, fokus će u idućem razdoblju biti na daljnjem rastu koji će uključivati nova zapošljavanja i aktivniji izlazak na inozemno tržište. Želimo na taj način potaknuti ostanak ljudi i pokazati da se iz Vinkovaca i Slavonije mogu raditi vrhunski projekti i kampanje - zaključio je Božić.