Medijske kompanije Warner Media i Discovery zaključile su svoje 43 milijarde dolara vrijedno spajanje te se i službeno pretvorile u jednu kompaniju – Warner Bros. Discovery.
Kako je kompanija objavila u priopćenju, dosadašnji vlasnik WarnerMedije, američki AT&T držat će 71 posto nove kompanije, dok će Discoveryijevim dioničarima pripasti ostatak. Warner Bros. Discovery ima ambiciju postati najmoćniji igrač na globalnom medijskom tržištu, a pod njegovom će kapom poslovati ujedinjeni portfelj medijskih brendova: Warner Bros., HBO, TNT, TBS, CNN, Discovery, Cartoon Network i HBO Max te Discovery, HGTV, TLC, ID, Food Network, OWN, Magnolia Network and Discovery+.
Veliko preslagivanje
Kako navodi AdWeek, nova će kompanija posebno pažnju (i novac) uložiti u osmišljavanje strategije jačanja pozicije na globalnom streaming tržištu premda nisu izvijestili javnost o sudbini njihovih platformi – Discovery+ i HBO Max.
Discovery+ debitirao je u siječnju prošle godine te u četvrtom kvartalu prošle godine prijavio 22 milijuna pretplatnika diljem svijeta. WarnerMedia je pak do kraja godine skupio 73,8 milijuna pretplatnika HBO-a i HBO-a Max. Velike su šanse, tvrdi AdWeek, da će kompanija na koncu integrirati ta dva streaming servisa i to tako što će, u početku, samo ujediniti ponudu.
Ovo je spajanje jedno od najvećih u medijskoj povijesti, drugo najveće nakon spajanja Viacoma i CBS-a u prosincu 2019. Period između 2017. i 2019. bio je ujedno i najburniji kad je riječ o preslagivanju na lukrativnom medijskom tržištu: tada je AT&T preuzeo Time Warner za 85 milijardi dolara, Discovery kupio Scripps Networks Interaktive za 14,6 milijardi, Disney kompaniju Fox za 71,3 milijarde, a Comcast 61 posto udjela u Skyiju za 39 milijardi dolara.