Ukratko
StoryEditor

2. konferencija o Web prodaji

25. Travanj 2017.

Mapa znanja organizira 2. Konferenciju o web prodaji, koja će se održati 9. i 10. svibnja 2017. u hotelu Sheraton u Zagrebu.

Sve je više onih koji kupuju online. Čak 73 % online kupaca ističe da su pristupačne cijene, ušteda vremena i mogućnost dostave najčešći razlozi za online kupnju. Ipak, da bi web trgovina uspješno poslovala potrebno je poznavati navike online kupaca, znati kako se kvalitetno oglašavati, kako uspješno organizirati veleprodaju ili dostavu proizvoda, kako dizajnirati i optimirati web stranicu, upravljati reklamacijama te poznavati pravne aspekte e-trgovine.

>>>Mastercard: 22% Hrvata kupuje online najmanje jednom tjedno, a najčešće se odlučuju za odjeću i obuću

Kroz program konferencije sudionicima se omogućava da saznaju kako u skladu s propisima osmisliti privlačnu web trgovinu koja će svojim dizajnom, nadogradnjama i sadržajima privući kupca i potaknuti ga na kupnju. Na konferenciji će govoriti neki od vodećih stručnjaka iz svijeta online prodaje – Marker, Arbona, Degordian, Bazzar, Hrvatska pošta, Hangar 18, MojaTrgovina.net, Alternativa za Vas.

>>>HUB pokrenuo obrazovni e-program za mlade ‘Online plaćanja’

Konferenciju će otvoriti Ivica Kruhek iz Markera izlaganjem o tome kako se prosječni posjetitelj ponaša u web trgovini i kojim se funkcionalnostima posjetitelja pretvara u kupca. Mario Pintar iz Hangara 18 govorit će o e-mail marketingu za web trgovine, a Ilija Brajković iz Kontre otkrit će kako se pomoću Facebooka i platformi poput Foursquarea jednostavnije može mjeriti učinkovitost i preciznije ciljati ponude.

Marko Pačar iz Degordiana govorit će o važnosti ključnih riječi i informacijske strukture web trgovine te kako pronaći ravnotežu između optimizacije za tražilice i optimizacije za kupce.

Na panel-raspravi pod nazivom Web trgovci za web trgovce sudjelovat će web shopovi kao što su Alternativa za Vas, Gnijezdo.hr, Partypops i Modeline.

Nakon panel-rasprave predstavnici Hrvatske pošte govorit će o dostavi u web trgovinama, a Goran Deak iz Forgebita zaključit će prvi radni dan konferencije izlaganjem o tome zbog čega su optimizacija web trgovine i “power up” mogućnosti esencijalne za kvalitetnu i skalabilnu internetsku trgovinu.

Drugi dan konferencije započet će izlaganjem Hrvoja Galića iz Arbone o tome kako mjerenjem posjetitelje pretvoriti u kupce, a nakon njega Tara Zimmerman iz Bazzara objasnit će kako osmisliti i provesti akcije u web trgovinama. Dario Horvat iz Arbone predstavit će aplikaciju Riportus koja vlasnicima web shopova otkriva koje su tvrtke posjetile njihovu stranicu.

>>>Šefica Njuškala: Želimo pružiti najbolje iskustvo trgovanja uz pametna online i offline rješenja

Siniša Cvjetković iz MojaTrgovina.net govorit će o B2B e-commerceu, alatu za organizaciju internetske veleprodaje, a Svetlana Pasarić iz Alternative za Vas govorit će o povećanju prihoda uz zadovoljstvo kupaca.

Ivica Kruhek iz Markera objasnit će što je to “omnichanelling” ili višekanalna prodaja i koje se sve konkretne funkcionalnosti mogu integrirati u web trgovine radi zadovoljavanja očekivanja današnjih kupaca. Iz Bazzara će nam predstaviti kako oni upravljaju online reklamacijama.

>>>Tisak kupio Mondo, Agrokor potvrdio stratešku orijentaciju prema online trgovini

Konferenciju će zaključiti Dijana Kladar izlaganjem o pravnim aspektima web trgovine.

Program konferencije možete pronaći na poveznici, a više informacija na  web stranici.

22. studeni 2024 01:47