Ukratko
StoryEditor

ASEE-ov LIVE 3.0: Komunikacijska platforma i CRM alat koji upravljanje odnosima s klijentima podiže na višu razinu

09. Lipanj 2023.
Live 3.0 rješenje je za kontaktne centre i sveobuhvatnu komunikaciju s klijentima koje pruža vrhunsku mogućnost unapređenja odnosa s klijentima te se prilagođava potrebama svih industrija i organizacija

Kompanija ASEE predstavila je nedavno u Zagrebu najnoviju verziju svoje komunikacijske platforme i CRM alata – Live 3.0. Riječ je o rješenju za komunikaciju i upravljanje odnosima s klijentima čija nova inačica predstavlja logičan nastavak implementacije 30 godina iskustva u rješenje koje pomaže tvrtkama da ostvare kvalitetniji odnos s klijentima poboljšanom komunikacijom i praćenjem interakcija.

Ljudi u fokusu

Live 3.0, platforma za čiji je razvoj u potpunosti zadužen hrvatski tim stručnjaka i programera, donosi tehnološke i funkcionalne inovacije koje će pružiti niz prednosti svima koji je se odluče implementirati taj sustav. Neovisno o industriji ili veličini organizacije, dizajniran je da odgovara svim potrebama za unapređenje korisničkog iskustva, posebno u području komunikacije, kako posredne tako i neposredne.

– Naš cilj s novom komunikacijskom platformom je klijentima omogućiti da iskoriste sve funkcionalnosti i značajke prilagođene njihovom poslovnom modelu. Implementacija sustava Live 3.0 omogućit će organizacijama da ostvare vrhunsko korisničko iskustvo, poboljšaju interakciju s klijentima i ostvare dugoročne uspjehe na tržištu. Uz Live 3.0, fokusirali smo se na ljude – tim koji stoji iza razvoja ovog proizvoda, ali i naše klijente, voditelje i agente koji se njime koriste te tržište s kojima surađujemo. Vjerujemo da upravo ljudi čine ključnu razliku u stvaranju sustava koji ima smisla i donosi rezultate – izjavio je Dominik Galinec, direktor Odjela kontakt-centar i CRM rješenja ASEE-a.

Nova verzija Live 3.0 zadržava najvrjednije aspekte prethodnih verzija, uključujući bogato iskustvo stečeno tijekom tri desetljeća rada i suradnje s klijentima. No, također donosi brojne nove značajke i mogućnosti koje omogućuju korisnicima da budu ukorak s vremenom, tehnologijama i preferiranim komunikacijskim kanalima svojih klijenata.

Integrirani AI i ML

Posebna pozornost posvećena je korisničkom sučelju, koje je osvježeno i prilagođeno kako bi agentima kontaktnog centra omogućilo lakši rad. Ugodno okružje za agente rezultira poboljšanim korisničkim iskustvom jer omogućuje brži pristup relevantnim informacijama, čime se skraćuje vrijeme potrebno za pružanje informacija ili rješenja korisnicima.

Jedna od ključnih novosti u Live 3.0 je integracija umjetne inteligencije (AI) i strojnog učenja (ML). S obzirom na rastuću potražnju tržišta za pametnim pomoćnicima i chatbotovima, ova nova verzija omogućuje klijentima da iskoriste prednosti AI tehnologije. U potpunosti prilagođen odredbama GDPR propisa, sustav raspolaže obiljem podataka o krajnjim korisnicima, a novi alati omogućuju njihovo pametno korištenje kako bi se pružao kontekstualni sadržaj tijekom interakcije s korisnicima. Live 3.0 također pruža indikacije ključnih trenutaka klijentima kako bi ih maksimalno iskoristili, bez obzira jesu li u pitanju prodajni, akvizicijski, servisni ili retencijski procesi.

Live 3.0 jedinstveno je sučelje za rad na svim komunikacijskim kanalima, bez potrebe za instalacijom softvera trećih strana ili lokalno na računalu. Ovaj sveobuhvatni sustav podržava sve vrste poslovnih procesa koji proizlaze iz interakcije s korisnicima, stvarajući učinkovito okružje za interakciju.

Komunikacijska platforma Live 3.0 predstavlja novu eru u odnosima s klijentima, kombinirajući iskustvo, inovacije i najnovije tehnologije kako bi klijentima pružila konkurentske prednosti. Njegova implementacija omogućit će organizacijama da ostvare vrhunsko korisničko iskustvo, poboljšaju interakciju s klijentima i ostvare dugoročne uspjehe na tržištu. 

02. svibanj 2024 11:52